IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai потвърди: идва и Ioniq 2

Достъпният кросоувър ще бъде показан в Мюнхен и влиза в производство идната пролет

След успеха на Ioniq 5 това можеше да се очаква: Hyundai подготвя по-малък електрически кросоувър в същата стилистика, който ще се нарича Ioniq 2. Прототип на модела ще бъде показан официално тази есен на автосалона в Мюнхен, а производството ще започне още идната пролет, потвърдиха от компанията. 
   
       
Hyundai Ioniq 2
Ioniq 2 ще е умалена версия на Ioniq 5. Ще видим окончателния дизайн наесен
  
       
Ioniq 2 ще е дори по-малък от вече лансирания Inster, и ще дели една и съща архитектура с бъдещата Kia EV2. Платформата е познатата Е-GMP, която и сега се използва за Ioniq 5. Но бъдещата "двойка" ще е първият автомобил на марката с изцяло новата софтуерна система на корейците, наречена Pleos. 

Според Hyundai, тази система е по-сложна и всеобхватна от всички предишни, и свързва в едно задвижване, информационно-развлекателна система и други функции. 
   
      
Hyundai Pleos
Новата система Pleos на Hyundai ще дебютира в Ioniq 2
   
      
"Свързаността променя нашите взаимоотношения с клиента", обяснява Ксавие Мартине, новият президент на Hyundai Motor Europe. "Вече сме в състояние да получаваме данни ежедневно, а не веднъж годишно, при сервизното обслужване". Според Мартине това може да промени значително качеството на услугите, които автомобилните производители предлагат на клиентите си. 

Новият Ioniq 2 ще бъде проектиран и произвеждан в Европа. В момента 79% от продаваните на Стария континент модели на Hyundai са сглобени или в Чехия, или в Турция. Тази година произвежданият в Корея Inster ще понижи малко този процент, но догодина това ще бъде наваксано, смята Мартине. 
  
      
Kia EV2
Kia вече показа своя малък електрически кросоувър - EV2. Ioniq 2 ще е със същата архитектура, но с доста различен дизайн
  
      
Мартине разкрива също, че средната цена, плащана за Hyundai във Великобритания и Западна Европа, се е повишила с 50% за последните пет години. Но това не значи, че компанията се интересува само от скъпи модели, настоява президентът. С Inster и бъдещия Ioniq 2 компанията продължава ангажимента си да предлага и достъпни модели. Освен това Hyundai твърдо смята да продължи производството на бензиновите i10 и i20 в сегменти, от които повечето конкуренти се оттеглят. 
   
     

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    И тъй да си додем на словото: Наший-Ваший Пeшe4ko така и не разбра и не сфана ОСНОВОполагащия ФАКТ, че реални съперници и 'нападатели' в двубоя с водещите съвременни авто-манЮфактурки (ТЕСЛА+Астън+Бентли + ГЕРМАН.барачки) са именно супер-перфе и висококлассни машини слизащи от конвейерите на един от най-добрите люкс-премиум авто-бранд в СВЕТА от ЕПИ-kYpeйcкия 1/2-о-в, а именнно: GENESiS! И сега спецовете са се фокусирали в/у събитиятта в Бритиш авто-столицата ГудУУд! Щото има ЗАЩО, нали така!
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    И така, мъничетата на ЕПИ-kYpeйците почнаха яко да щъкат по ЕВР0-и-БГ шосетата, ала обичащият яко да ме цeн3ypиpa Пешко, респ. водещият им премиум-лЮкс бранд GENESiS, който обаче хич не се притеснява от наложения контрол и яко+безхаберно си лансира модел след модел... Сега в Гудууд ще дебютират: 1/ IONIC 6N + 2/ MAGMA, както и новият шпортен концепт на групата за прототипи на писта. СЕНЗЕЙШЪН ис каминг... с Пешко или без него, колкото и да му е тъжно на момцето.