IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Hyundai направили Ioniq 6 N напук на счетоводителите

Казаха ни да действаме, без да мислим за разходите, обяснява водещ инженер

Отдавна се оплакваме, че съвременните автомобили се правят повече по съветите на счетоводителите, отколкото на инженерите. Но има и изключения - като например новият Ioniq 6 N. От корейската компания признават, че са създали модела с 650 конски сили не за да носи приходи, а за да изгради репутация на марката. "Казаха ни: просто го направете", споделя Манфред Харер, шеф на Performance Development Tech Unit в Hyundai и бивш инженер в Porsche.
   
      
ВИДЕО от представянето ни на Ioniq 6 N вижте тук:
  
   
        
Спортният Ioniq 6 N е базиран върху обикновения седан Ioniq 6 - един от най-напредничавите и с най-добра аеродинамика електромобили на пазара, с много по-добра ефективност и пробег от хечбека Ioniq 5. Но тези неоспорими качества на "шестицата" не могат да преодолеят натиска на модата: дори в САЩ, където уж трябваше да е най-сериозният пазар за Ioniq 6, той е продал едва 6,300 бройки за първото полугодие, докато от Ioniq 5 са пласирани почти 20,000 екземпляра. 
  
    
Hyundai Ioniq 6 N
   
       
"Обикновено в автомобилния свят първо пресмяташ бизнес плана, инвестицията, цената на материалите и очакваните обеми", обяснява Харер. "Но тук от самото начало ни беше казано, че ако имаме каквито и да било идеи да подобрим колата, да я направим по-бърза, по-динамична, по-приятна за каране, да действаме без колебания".
   
      
Hyundai Ioniq 6 N
   
        
Понеже очакваните обеми не са големи, а Ioniq 6 N носи толкова много промени спрямо стандартния модел, това натоварва проекта с големи разходи, казва Харер. "Разноските по разработването на модела и огромният инженерен труд могат да се оправдаят само по един начин: това е кола-плакат. Тя помага на марката. Показва какви са възможностите ни. Това е целта й". 

Задвижван от същия комплект електромотори като Ioniq 5 N, 6 N обаче е по-бърз заради допълнителните усъвършенствания по батерии и агрегати, но най-вече заради по-добрата си аеродинамика. 
  
   


 

 

0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 17 ( преди 4 месеца )
    Още ли не си вдянал, че автоматично се изтриват линкове към други сайтове? Ба.и истеричното момченце
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Сега по сигнал чакаме бременността, котките, кучетата, тротинетките, митетата, както и целия арсенал на психопатите, като ги настъпиш. Няма да изненадате никого ТРОЛОВЕТЕ АТАКУВАТ., ДРЪЖТЕ СЕ ДРУГАРИ!
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Функционално неграмотния си остава функционално неграмотен и дори когато му го напишат черно на бяло, го цитира но не може да го разбере, А като му го посочиш с пръст продължава да те нарича лъжец, въпреки че използва *** на пропаганда с разговори за диария, котки кучета бебета, тротинетки, и друг вид доказателства за времето на нюрбургринк, но не и цифри, АГРЕСИВЕН ПСИХОПАТ, който на черното казва бяло и псува всеки който му каже истината в очите. ПСИХОПАТ СИ БЕШЕ ПСИХОПАТ ОСТАНА
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Лъжеца вика дръжте лъжеца. Е тоя директно от линка който ми даде: Lap timeVehicleDriverDate 5:19.546Porsche 919 Hybrid EvoTimo Bernhard29.06.2018> video6:05.336VW ID.RRomain Dumans03.06.2019> video6:22.091Xiaomi SU7 Ultra PrototypeDavid Pittard01.04.2025> video
  • #12
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    "Антиелектрика ( преди 6 часа )С тегло 2 тона, ако ще и 2000 к.с. да е, се вижда къде се класират миксерите на Ринга."Теглото на електромобила на xiaomi е над два тона и под 2000 конски сили, което идеално се вписва в описанието ти и виждаме къде се класират миксерите на ринга. Третото най-добро време в класирането на ринга, като второто също е на електромобил, а първото на хибрид. КЪДЕ СЕ КЛАСИРАТ МИКСЕРИТЕ НА РИНГА?
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Кво Шаоми, електрошматьоооооо? Тук говорим за Хюндай с 650 к.с. ти ми плямпаш за китайци с 1900 к.с. за смях ставаш само ти, плячо лъжлив!
  • #10
    2 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    До 4. Xiaomi постигна 6 минути и 22 секунди на Нюрбургринг. Ще изброиш ли кои са автомобилите на тази писта които имат по-добри времена? Те дали са модифицирани серийни семейни леки автомобили? Производителя на телефони с година опит в производството на автомобили направи за смях както porsche така и lamborghini и mercedes.
  • #9
    2 rate up comment 6 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    До 6: Най-скромната КiA - EV9 в Джърмани стартира от ОК- 61-62'000 Euro; средните версии малко с по-удължен пробег се позиционират ОК. EUR0 64-65'000,-- докато вече ТОП-моделът им, а именно EV9 GT започва с начална цена от ОК. 90'000,- EUR. В САЩ вече същата разбивка е, както следва, в щ.долари, бира се: 1/ 54'900,- 2/ 60-64'000 и накрая идва GT с цена ОК. US$ 74'000,-- (~ 125K в лева!). Що се отнася до Y0NIC 6N - то тука получаваш направо чисто мини-ПОРШ и то на - ДВОЙНО по-ниска цена от него
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    до 5 ( преди 4 месеца )
    А може би просто твоите естетически критерии са на нивото на Москвич 408, калъп сланина и магазинерката Пепа у хоремага?
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ми уса не бг и има пазарни механизми с които може да принуди всеки който иска да продава на неговия пазар да е минимална печалба