Ще има ли радикална промяна в автомобилния сектор в Европа с очакваните през декември нови регулации от Европейската комисия? На дневен ред ли е все още пълната електрификация на транспорта? Има ли място и за водорода в плановете на Европа? И, не на последно място, ще има ли достъпни като цена лични автомобили и в бъдеще?
Ксавие Мартине, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe
Automedia.bg обсъди тези теми с Ксавие Мартине, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe (HME). Мартине бе в България за представянето на концептуалния Ioniq THREE, който догодина ще се превърне в серийния модел Ioniq 3.
Бивш старши вицепрезидент по маркетинга на групата Renault и маркетинг директор на Dacia, Мартине се присъедини към Hyundai в края на миналата година, наследявайки поста от Майкъл Коул.
13 въпроса към шефа на Hyundai Europe (ГАЛЕРИЯ):
- Трябва да се вслушаме в пазара. Да чуем потребителите, които ни казват: искаме да купуваме повече електромобили, но не с тази скорост, която очаквате. Затова искаме гъвкавост - и за грамовете СО2 през 2030, и за забраната на ДВГ през 2035. Ако има въобще забрана на ДВГ.
В края на краищата потребителите са онези, които купуват автомобилите. Тоест те вземат решенията, а не политиците. Очакваме именно такава гъвкавост през декември. Какви ще са точно мерките? Не можем да гадаем, защото това вече го решават политиците.
В интервюто са използвани два въпроса от други медии


0