IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

100-те най-продавани нови коли в България тази година

Само 12 бройки делят първия, втория и третия. Октомври отчита 27% скок в регистрациите

Пазарът на нови автомобили в България отчита най-силния месец октомври в цялата си съвременна история, показва справката на Automedia.bg за новите регистрации, и е на път да подобри миналогодишния рекорд за най-много продадени леки автомобили. От началото на годината до 31 октомври регистрираните нови коли с категории М1 и N1 са 45 860, или с 9% повече от същия период на 2024. Само през октомври са продадени 5511 автомобила, което е с 27% над резултата за миналия октомври. 
  
    
графика, най-продаваните марки в България, януари-октомври 2025
  
       
Skoda и Toyota все така си оспорват първото място при марките, макар че и Dacia набира темпо и има амбиции да си върне лидерството, което държеше през по-голямата част на миналото десетилетие. При най-продаваните модели битката ще е още по-ожесточена: разликата между първия, втория и третия е едва 12 автомобила, а и четвъртият може да се намеси в битката при силни финални два месеца.
  
       
100-те най-продавани нови коли в България (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Голяма част от автомобилите в топ 10 са служебни, което няма лошо да влизат в статистиката. Иначе ще е интересна статистиката за нови автомобили на физически лица, там картината ще е друга. Като ми е ясно защо клио е в топ 3, а capture, austral и symbioz са на 30-40 място, щото не ги купуват за служебни. Иначе новичкото си е новичко, при това вноската за кола излиза за около 3 месеца, а не за десет години, както преди 89-та.
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всичките тия коли се купуват за служебни, всичките. По-скоро дайте класация на хората, които купуват чисто нов автомобил за себе си за лично ползване, повечето от показаните тук са регистрирани на юридическо лице, ООД, АД, ЕАД
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До Боби ( преди 1 месец )
    Какво е това батериЙ бе, другарю, не можа ли поне трети клас да избуташ? И не, не е по-екологичен стария ти дизел. Стария ти дизел трови всичко наоколо. А вредните емисии от производството на батерии се отделят най-вече в провинция Вътрешна Монголия, Китай, и мен не ме засягат чак толкова.
  • #22
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Bobi ( преди 1 месец )
    До 17 стария ми дизел 33 години е по екологичен от новите със батерии.Тези батерий да не се правят от рапица бе
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    До #18 Тойота Корола за 60 бона Executive Plus.
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    до 19 ( преди 1 месец )
    Или, още по-хубаво, 12 години...
  • #19
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Соц носталгик ( преди 1 месец )
    А бе друго си беше по соца да чакаш 7 години за руска бракма...
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Обикалям от време на време и ако ще е нова кола, ще е най-евтината. Нямам 80 хил за свястна.
  • #17
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Супер дано надминем рекорда за нови регистрацииот 24-та за Все пак вноса на стари коли е около 250х коли годишно. А за старите 25 годишни дизеляци 5-торен данък. От 100 на 500 лв.
  • #16
    14 rate up comment 0 rate down comment
    до 13 ( преди 1 месец )
    Такъв съм, позна :) Докато ти ми се струваш преуспял човек, финансов факир, особено в областта на бързите кредити, нобелов лауреат по физика за приноса в областта на пър.де.нето през анцуг, и притежател на най-голямата художествена колекция от причудливо засъхнали чужди соп.оли по седалките на луксозния ти 27-годишен мерц, завистта на целия блок в Люлин 6