V8 двигателите в галерията по-долу впечатляват със своя звук и динамика, но за това удоволствие ще трябва да се плати не само на бензиностанцията. В този списък са събрани пет такива двигателя, които могат да създадат сериозни проблеми за своите собственици.
Пет V8 двигателя с кратък ресурс (ГАЛЕРИЯ):
Ангренажната верига също не е без недостатъци: разтягането й износването на обтегача са често срещани след 120 000-150 000 км. Характерните звуци при студено време не бива да се пренебрегват - забавянето на ремонта може да доведе до необходимост собственикът да сменя фазорегулаторите и целия задвижващ агрегат.
Системата за директно впръскване също допринася за изтъняването на портфейла. Пиезо инжекторите са чувствителни към прегряване, податливи са дори на кратка детонация и често се повреждат след 80 000-100 000 км.
Към това може да се добавят честите течове на гарнитури, изгарянето на запалителните бобини и прегряването на кабелите. Сега е ясно защо този V8 има репутацията на проблемен.


3