IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Италия и Германия поискаха незабавна отмяна на забраната на ДВГ

Двете държави настояват за бърза реакция от Брюксел, защото конкуренцията напредва

Министрите на индустрията на Италия - Адолфо Урсо, и на икономиката на Германия – Катерина Райхе, официализираха алианса между двете държави за бъдещето на автомобила в Европа. Той е подпечатан с изпращането до Европейската комисия на съвместно писмо, призоваващо за „смяна на курса“, което да бъде направено „веднага“ с „отговорност, прагматизъм и визия“.


производство


Официални подробности за съдържанието на писмото не се съобщават, но от Министерството на индустрията на Италия посочват, че то се подкрепя от още няколко страни членки на ЕС. Документът предлага основно преглед на целите за декарбонизация за 2035 въз основа на доживотната поддръжка на термичните двигатели, които ще се захранват от електронни и биогорива. И според тази визия утрешната мобилност трябва да бъде не само електрическа, но и горивна.

„Инициативата, подписана от Урсо заедно с министър Катрина Райхе, следва интензивни двустранни разговори, стартирани през юни, с първо привеждане в съответствие по въпроса за декарбонизацията на фирмените автомобилни паркове и впоследствие с определението – на между министерско ниво, на споделена позиция с оглед на стратегическия диалог на ЕС за автомобила“, уточняват от министерството.

Самият Урсо е категоричен, че двете държави посочват заедно пътя към зелен преход, който е наистина устойчив от екологична, социална и икономическа гледна точка, преодолявайки идеологическите клетки на „Зелената сделка’’.

„Сега е моментът за решения - докато Брюксел дебатира, глобалната конкуренция тече. Не можем да си позволим да стоим на едно място. Европа трябва да действа и трябва да го направи незабавно“, категорични са и двамата министри.


0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Иво ( преди 1 месец )
    Може да искат да останат двг, но няма да ги огрее, изцяло подкрепям ел. автомобилите и вместо да мрънкат за двг, да впрягат сили и да разработват нови технологии на батериите с по-голям капацитет и пробег от поне 1000 км с едно зареждане и тогава няма на никой да му мъчно за чупливите двг.
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Наистина не разбирам безкрайния ти напън да доказваш икономическата си и индустриална неграмотност!Колкото и да ми се иска да поддържам добър тон с всички пишещи тук, ти си толкова неграмотен,ограничен и с разбирания фиксирани в една точка,че няма как.Хабер си нямаш от производство на солари и батерии но вече назначи стотици хиляди в Европа на работа във фабрики за такива.Много я подходящ точката която използваш за да идентифицираш,точно толкова големи са кръгозора и познанията ти!
  • #13
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Ха ха ха. Нямаше ли наскоро една статия в която коментиращите се обзалагаха, че ЕС ще спре производството на ДВГ?!?
  • #12
    3 rate up comment 9 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    В Китай правителството в момента се бори да вдигне цените на електромобилите и да ограничи пазарните войни. ПАЗАРНИ. Пазар! Пазарни принципи на търсенето и предлагането. А вие си разправяйте, че в Китай няма пазар и стоте автомобилни компании не се кoнкyрират помежду си. Правителството не е поставило партийна задача кой ще произведе по-бързо зареждаща се батерия и кой да изгради вериги мегаватови зарядни станции, за да си продава батериите които се зареждат за 5 мин. ПАЗАРЪТ го прави.
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Именно за това, от колко време говоря, че трябва да се инвестира в технология, в която китайците все още не са монополисти. Нито технологично, нито да са завзели 80 90% от веригата за доставки в световен мащаб за тази технология. Натриево-йонните батерии са именно такава технология - Европа разполага с всички ресурси и единствено бързината с която ще се развие тази технология е разликата кой ще държи монопола върху тази технология. Как се развиват нещата Според тебе?
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 месец )
    Тротинетка, разработките и производството на солари и батерии в Европа е нерентабилно, просто защото тези технологии са нерентабилни. Рентабилни ги правят единствено стотиците милиарди изсипани от китайските комунисти, но при ниските китайски заплати. Ако същото го направи Европа, ще трябва да изсипе трилиони. Разбира се, аз също съм на мнение че трябва да го направят, но гледам реалистично на нещата и ти казвам че няма начин да стане на практика. Поне не с това поколение политици.
  • #9
    0 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Всичко това е лесно е за рабиране и не трябва повече от средно IQ и способност един въпрос да се погледне от различни страни.А не зомбирано гледане в една точка!Просто е,но не за прости!:-) ДВГ, ДВГ и нищо различно от тази ТОЧКА. Не трябва много мислене, за да ЗНАЕШ, че производството на батерии в момента е монопол на Китай, каквото и да вярват онези с ТОЧКАТА ДВГ.
  • #8
    0 rate up comment 12 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Точно така е. Много правилно си описал бъдещето, което е неизбежно. Сега остава въпроса Какво може да се направи по въпроса? Като например хвърлянето на десетки милиарди от правителствата за производство на батерии. Индустрия която ще създаде повече работни места, отколкото ще се изгуби от производството на ДВГ. Като добавим и производство на фотоволтаици, за които освен за производство ще трябва и монтажници и производство и монтаж на зарядни станции, заетостта ще се повиши.
  • #7
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Като затворят фабриките за автомобили с ДВГ,парите от данъци ще намалеят, хиляди безработни ще излязат на улицата.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Въпрос единствено на време!