Това е може би най-сложната задача в областта на двигателитe. Митичният V10 конструктивно е толкова труден за балансиране, че само шепа инженери (и техните шефове) са се осмелявали да приемат предизвикателството. Но пък резултатите от тези храбри усилия са сред най-запомнящите се автомобили в историята. А и не само автомобили, както ще видите от тази история на V10 двигателя. Всъщност тя започва още през 30-те години на миналия век с някои локомотиви, но тук ще се съсредоточим върху V10 в модерния му вид.
21 мига от историята на V10 двигателя (ГАЛЕРИЯ):
2002: Народният дизел
Volkswagen разполага и с друг V10 извън създадения от Lamborghini - и той, разбира се, е дизелов. Този 4.9-литров агрегат е в сърцето на Phaeton, фикс идеята на Фердиданд Пиех, и в Touareg. Могъщ мотор, когато работи - но твърде често изпада в другото състояние.
Volkswagen разполага и с друг V10 извън създадения от Lamborghini - и той, разбира се, е дизелов. Този 4.9-литров агрегат е в сърцето на Phaeton, фикс идеята на Фердиданд Пиех, и в Touareg. Могъщ мотор, когато работи - но твърде често изпада в другото състояние.


0