IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 факта за удивителния нов двигател на Ferrari

Моторът от новото 296 GTB е забележително постижение на инженерната мисъл

През тази седмица Ferrari превзе водещите заглавия с последния си модел - 296 GTB. И макар дизайнът на италианската суперкола също да заслужава внимание, най-интересното в този автомобил е всъщност двигателят: изцяло нов V6 агрегат, разработен от нулата, и с подчертано смайващи характеристики.
  
   
10 факта за удивителния F163 двигател (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Отговор на #14Бензиновия двигател развива мощ от 654к.с., а с помощта на елекрическия двигател, мощността достига до 818к.с.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Асан ( преди 1 месец )
    Кой ти кара ферари тука се на голфо
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Striker ( преди 2 месеца )
    Ферари си е Ферари! Дано само по-бързо навлязат в електро - епохата, защото конглокенцията не спи - Тесла, Порше, че дори и балканците.
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    След като прочетох целия текст , моля да уточните - 654 или 818 к.с. е мощността?
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо ( преди 2 месеца )
    Привет уважаеми колеги!Искам само да обърна внимание, че изборът на 120" ъгъл при V6 не е заради ниския център на тежестта и повечето място за турбините. Или топлоотвеждането. (Да, това са неоспорими инженерни ползи).Причината се нарича ъгъл на запалване, и балансирането на т.н. "combustion forces". И това е конфигурация, водеща след себеси поредица от дълги технически предимства и облекчения. Но е дълго и сложно, за да се обяснява на коментиращата маса "лош материал" тук.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Благодаря за забележката - гарнитура е правилното.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    гЪрнитури...
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До #9 ( преди 2 месеца )
    "Все пак първият сериен мотор с hot vee турбо бе дело на BMW" - да , така е, но също така трябва да отбележим, че същият този мотор на BMW има неизлечим разход на масло заради опечени гърнитури и уплътнители от турбините. Хубаво е, че са го измислили, но трябва и да е надеждно все пак. По-късно го оправят разбира се. Мерцедес също ползват тази концепция във V8 Biturbo моторите си.
  • #9
    19 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Все пак първият сериен мотор с hot vee турбо бе дело на BMW. Ferrari ползват опита им, за да избегнат грешки. Въобще в тая индустрия никой не се развива сам във вакуум, всеки стъпва и на постиженията на другите. Трябва да се уважават и италианци, и германци, и японци. Другото е за кухи "фенчета"
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Марко с дългите уши ( преди 2 месеца )
    Инженерно произведение на изкуството! Иноватори-икони!