Това е може би най-сложната задача в областта на двигателитe. Митичният V10 конструктивно е толкова труден за балансиране, че само шепа инженери (и техните шефове) са се осмелявали да приемат предизвикателството. Но пък резултатите от тези храбри усилия са сред най-запомнящите се автомобили в историята. А и не само автомобили, както ще видите от тази история на V10 двигателя. Всъщност тя започва още през 30-те години на миналия век с някои локомотиви, но тук ще се съсредоточим върху V10 в модерния му вид.
21 мига от историята на V10 двигателя (ГАЛЕРИЯ):
1970: Isuzu
През 70-те години популярността на "работните" V10 стига и до Япония, където Isuzu произвежда дизелови агрегати с 10 цилиндъра и работни обеми до 30 литра, предназначени за употреба в тежки камиони и автобуси. Японските V10 са с атмосферно пълнене и с мощност до 600 конски сили.
През 70-те години популярността на "работните" V10 стига и до Япония, където Isuzu произвежда дизелови агрегати с 10 цилиндъра и работни обеми до 30 литра, предназначени за употреба в тежки камиони и автобуси. Японските V10 са с атмосферно пълнене и с мощност до 600 конски сили.


0