IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблем за Renault - 4 и 5 изяждат продажбите на Megane

Французите ще позиционират електрическия хечбек в различна категория

Успехът на възродените Renault 4 и 5 се превърна в проблем за марката. Електрическите модели в ретро-стил определено се харесват на потребителите, но тяхната популярност оставя Megane E-Tech малко пренебрегнат, което кара кара френският производител търси начини как този модел да се откри отново.


Renault Megane E-Tech


Планът на френския автомобилен производител да повиши привлекателността на Megane включва използването на друго класическо умение на Renault - производството на хот-хечове. В разговор с медиите на автомобилното изложение в Мюнхен, главният изпълнителен директор Фабрис Камболив разкри, че Megane скоро ще получи спортен облик, който ще гарантира, че ще привлече повече погледи.

„Това, което търсим, е хот-хеч и това е посоката, в която искаме да вървим. Искаме да направим истински спортен хот-хеч, който ще има и по-голям пробег от сегашния“, разкрива Камболив пред британското издание Auto Express.

Най-голямата батерия, налична в момента в E-Tech, е 60 kWh, която осигурява невпечатляващите 459 км пробег. По-големият Scenic обаче има батерия с капацитет 87 kWh, която издържа 615 км между зарежданията, докато новият „братовчед“ на Megane - Nissan Leaf, разполага с батерия от 75 kWh, достатъчна за 488 км.


Renault Megane E-Tech


И трите автомобила използват един и същ предно разположен двигател с мощност 215 к.с., който се използва и от базирания на Renault 5 - Alpine A290, но не е ясно дали по-спортният Megane ще получи и повече мощност, за да се превърне в истински хот-хеч.

Ако сложите нова батерия в кола, която е скъпа, и не променяте самата кола, тогава е наистина трудно да накарате хората да плащат повече за нея - коментира главният дизайнер на Renault Лорънс ван ден Акер. – Затова трябва да направим промени, за да покажем нещо наистина ново“.


Renault Megane E-Tech


Очаква се подобренията на дизайна да се съсредоточат върху по-агресивни брони и евентуално по-големи джанти, въпреки че „техно“ духът Megane E-Tech в средна спецификация Alpine вече разполага с 20-цолови джанти, които вършат чудесна работа за запълване на арките и не намаляват сцеплението. Предполага се, че освежаването в средата на жизнения цикъл ще донесе и по-тънки LED светлини.

Камболив намекна пред Autocar, че компанията обмисля съживяване на емблемата Renaultsport, прилагана за поредица от успешни хот-хечове повече от 20 години, преди да бъде пенсионирана през 2023. Той обаче не уточни дали планът за хот-хеч Megane е свързан с това прераждане.


0 от 500
  • #2
    22 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Е, ми направете го малък, лек, с 2-литрово ДВГ и ръчка - като Megane II и III; от електрокар "хот-хеч" не можеш да направиш (хората все още помнят радостта от карането на такова возило и не можеш да ги излъжеш като наречеш с това понятие ПОРЕДНИТЕ телевизори на колела).
  • #1
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Еми след като Клио и Каптюр убиха ДВГ Мегана (отдавна бе със символични продажби) сега са наред 4 и 5 да убият Ел Мегана :D