IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

15 ключови факта за новото Renault Clio

Френското супермини е вече с радикално различен дизайн и с 1.8-литров двигател за хибридната версия

На специално събитие в Мюнхен Renault представи дългоочакваното шесто поколение на бестселъра си Clio. Малкият хечбек, който е най-продаваната френска кола в историята (17 милиона бройки) и най-продаваният нов модел в Европа от началото на тази година, рязко променя външния си дизайн, получава изцяло нов интериор и ново задвижване за върховата версия - пълен хибрид с 1.8-литров бензинов двигател и среден разход 3.9 литра за 100 км. 
  
       
Новото Clio в 15 ключови факта (ГАЛЕРИЯ):


  
    

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    teo__76 ( преди 2 месеца )
    Ако не друго то поне двигателят ще е по добър от три цилиндровите алтернативи на конглокенцията
  • #13
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Кой нормален човек има нужда от 48 възможни цвята амбиент? А, и тези 29 асистиращи системи звучат като сбъднат кошмар.
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Yes ( преди 2 месеца )
    Най-добре изглеждащата кола в класа си и със мотор 1,8 е добре дошла
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дизайнът, ценат и нивото на качество/оборудване много допадаха на широката публика. Предстои да видим дали новото ще се хареса. За мен, дизайнът няма да е толкова популярен.
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до 9 ( преди 2 месеца )
    Това московските ти господари ли ти го подшушнаха?
  • #9
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Интересно ( преди 2 месеца )
    Сега, след като Франция е пред фактически фалит, кой ще плаща ежемесечните субсидии на рено? Кой??
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 2 месеца )
    Не, Clio 4, беше върху старата платформа B0, а не върху CMF-B. Въпреки че 5-цата визуално изгждаше като 4, реално беше друга кола архитектурно.
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Хубаво е ( преди 2 месеца )
    Реално това е Клио 4, същата платформа CMF-B, само накачулена с повече по-нова електроника и няколко нови датчика, предната броня, фарчета са различни, но врати и клетка е същото - за мен това е фейслифт. Сложили шумоизолация уж, че на 4-ката и 5-цата беше малко посредствена над 90-100км/ч, дано са оправили шума от предното странично стъкълце, че не се търпеше - трява сам да си го доуплътнява всеки собственик. Иначе колата е супер - икономична, директна, само да предложат и комби, ама едва ли.
  • #6
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако докарат цените като на c3, ситроен направо могат да затварят. Много красива колица, отпред поне. Явно сценките с продажбата на загуба на малки коли почват да се изтъркват.
  • #5
    6 rate up comment 17 rate down comment
    do 4 ( преди 2 месеца )
    Само като ти прочета коментара и ми е ясно колко си задръстен и скучен...