IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблем за Renault - 4 и 5 изяждат продажбите на Megane

Французите ще позиционират електрическия хечбек в различна категория

Успехът на възродените Renault 4 и 5 се превърна в проблем за марката. Електрическите модели в ретро-стил определено се харесват на потребителите, но тяхната популярност оставя Megane E-Tech малко пренебрегнат, което кара кара френският производител търси начини как този модел да се откри отново.


Renault Megane E-Tech


Планът на френския автомобилен производител да повиши привлекателността на Megane включва използването на друго класическо умение на Renault - производството на хот-хечове. В разговор с медиите на автомобилното изложение в Мюнхен, главният изпълнителен директор Фабрис Камболив разкри, че Megane скоро ще получи спортен облик, който ще гарантира, че ще привлече повече погледи.

„Това, което търсим, е хот-хеч и това е посоката, в която искаме да вървим. Искаме да направим истински спортен хот-хеч, който ще има и по-голям пробег от сегашния“, разкрива Камболив пред британското издание Auto Express.

Най-голямата батерия, налична в момента в E-Tech, е 60 kWh, която осигурява невпечатляващите 459 км пробег. По-големият Scenic обаче има батерия с капацитет 87 kWh, която издържа 615 км между зарежданията, докато новият „братовчед“ на Megane - Nissan Leaf, разполага с батерия от 75 kWh, достатъчна за 488 км.


Renault Megane E-Tech


И трите автомобила използват един и същ предно разположен двигател с мощност 215 к.с., който се използва и от базирания на Renault 5 - Alpine A290, но не е ясно дали по-спортният Megane ще получи и повече мощност, за да се превърне в истински хот-хеч.

Ако сложите нова батерия в кола, която е скъпа, и не променяте самата кола, тогава е наистина трудно да накарате хората да плащат повече за нея - коментира главният дизайнер на Renault Лорънс ван ден Акер. – Затова трябва да направим промени, за да покажем нещо наистина ново“.


Renault Megane E-Tech


Очаква се подобренията на дизайна да се съсредоточат върху по-агресивни брони и евентуално по-големи джанти, въпреки че „техно“ духът Megane E-Tech в средна спецификация Alpine вече разполага с 20-цолови джанти, които вършат чудесна работа за запълване на арките и не намаляват сцеплението. Предполага се, че освежаването в средата на жизнения цикъл ще донесе и по-тънки LED светлини.

Камболив намекна пред Autocar, че компанията обмисля съживяване на емблемата Renaultsport, прилагана за поредица от успешни хот-хечове повече от 20 години, преди да бъде пенсионирана през 2023. Той обаче не уточни дали планът за хот-хеч Megane е свързан с това прераждане.


0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Батерия и хот хеч са като огън и вода и двете не се понасят и не съществуват съвместно. А,под името Меган да правят хот чеч на ток е просто подигравка. Последния им истински такъв е Меган 4 РС,новата измишльотина ще бъде като peдеrasкаtа им олемпеада.Този модел дори не е и подходящ по форма за хот хеч.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Те щото са се строшили от продажби на 4 и 5, че Меганът им е кусура
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    JEEP ( преди 2 месеца )
    Като видя, че говорят за някакви батерии, и сменям канала
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    dinoas ( преди 2 месеца )
    Вечната грешка на Рено , искат топ колите им да се продават, а в същото време правят почти копие на лукса но на по ниска ценаПримери много, от рено лагуна 2, 3 и велсатис- към Меган 2 и 3 и Меган коч... После реват че продажбите им на топ моделите не вървят...
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проблемът е че и трите са много подобни като размери обем, задвижване, вместимост на батерията и цена. Като добавиш новия облик на Клио - стават 4, Каптур и той в същата лига...
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Механа наистина е супер фън кар за каране
  • #6
    2 rate up comment 19 rate down comment
    eeee ( преди 2 месеца )
    квото и да правят, рая работа от предния капак не могат да я скрият, мисля ме разбрахте
  • #5
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Че какво по логично от това, тая измишльотина, в която превърнаха един от най-успешните автомобили на Рено, да бъде пълен провал!
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #3 именно - направиха 100 модела, а сега един от тях бил пренебрегнат :)
  • #3
    22 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Имат прекалено много подобни един на друг модели. Да вземат да се събудят и да спрат да заливат с еднакви модели. Megane, Scenic, Arkana, Austral, Symbioz...още колко съва ще направят? А, така или иначе рено 4 и 5 са готини, ест струват цяло състояние...не че другите са евтини алтернативи хаха