Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.
Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):
Triumph TR4 Surrey Top, Англия, 1961 г.
Тук определено може да се говори не само за признанието на идеята на дизайнера, но и за масово производство. От модела са сглобени 40 253 бройки. Това е повече от неговите сънародници и съвременници: Jaguar E-Type Series1, например, е произведен в количество от 32 000 екземпляра.
Тук определено може да се говори не само за признанието на идеята на дизайнера, но и за масово производство. От модела са сглобени 40 253 бройки. Това е повече от неговите сънародници и съвременници: Jaguar E-Type Series1, например, е произведен в количество от 32 000 екземпляра.


0