Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.
Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):
Triumph TR4 Surrey Top, Англия, 1961 г.
Кола от британска марка, в чийто дизайн има италианско ДНК - същият Джовани Микелоти, който прави Fiat, е отговорен за екстериора! Неговите идеи не са оценени в родината му, но на Острова виждат нещо в подвижния покрив и Triumph TR4 получава опцията Hard Top kit: с фиксирано задно стъкло и подвижен централен модул, изработен от метал или винил. Може да се поръча за всяко от нивата на оборудване, въпреки че повечето от пуснатите TR4 са в по-традиционните каросерии купе или кабриолет.
Кола от британска марка, в чийто дизайн има италианско ДНК - същият Джовани Микелоти, който прави Fiat, е отговорен за екстериора! Неговите идеи не са оценени в родината му, но на Острова виждат нещо в подвижния покрив и Triumph TR4 получава опцията Hard Top kit: с фиксирано задно стъкло и подвижен централен модул, изработен от метал или винил. Може да се поръча за всяко от нивата на оборудване, въпреки че повечето от пуснатите TR4 са в по-традиционните каросерии купе или кабриолет.


0