Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.
Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):
Fiat 1200 Wonderful обаче не успява да направи това за Fiat. В историята този модел остава просто като интересно преживяване, изложбен шоу-кар с "американизиран" дизайн: хром, задни перки, грациозни пропорции и панорамно предно стъкло - всичко, което се харесва зад Океана по онова време.
Отвъд впечатляващия дизайн няма нищо изключително. Wonderful е сглобен на базата на обикновен Fiat 1200 с 1,2-литров двигател и 4-степенна ръчна скоростна кутия. Колата е успешна и сполучлива, но съвсем не на нивото на BMW 2002 или Toyota Sports 800.


0