IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Stellantis загуби 2.3 милиарда евро за 6 месеца

Гигантът върви надолу сред раздялата с Карлос Тавареш, продажбите в Америка спадат с 25%

Автомобилният гигант Stellantis очаква нетна загуба от 2.3 милиарда евро през първото полугодие на фона на митата на Доналд Тръмп. Компанията разпространи предварителните данни за шестте месеца рано тази сутрин. 
  
    
Jeep, производство
В Северна Америка, откъдето идва основната печалба на Stellantis, спадът в продажбите е 25%
  
     
Stellantis, родена от обединението на PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler, отчита нетни приходи за периода от 74.3 милиарда евро - съществен спад спрямо същия период на миналата година (85 млрд. eвро). Съобщението доведе до спад от 3% в цената на акциите на компанията, която се листва на борсата в Милано. 

Според Stellantis, четири ключови фактора са оказали значително влияние върху резултатите през първите шест месеца на годината. Те включват разходите около предприетите мерки за подобряване на рентабилността, около 3.3 милиарда евро нетни разходи за данъци и такси, неблагоприятни ефекти от повишените промишлени цени, а също и негативното влияние на валутните курсове и първите ефекти от митата, въведени от Доналд Тръмп. Окончателните резултати на компанията за полугодието ще бъдат публикувани на 29 юли. 

Stellantis отчита и намаление в броя на доставените автомобили на клиенти - за шестте месеца те са само 1.4 милиона, с 6% по-малко от миналата година. В Северна Америка, най-доходният пазар за компанията, спадът е цели 25%.
  
     


  
     

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 4 месеца )
    Защото с Тавареш летеше нагоре...
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 4 ( преди 4 месеца )
    Глупости. Тавареш си отиде, защото не можа да се пребори с Аниели и с подкрепяните от тях шефчета на Jeep и Ram. Проблемите на Стелантис - финансово - идват изцяло оттам, защото тия съвсем нямат представа какво вършат. Иначе за трудностите на Пежо-Ситроен-Опел е съвсем друга тема. но парите не идват от тях
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    С тези умрели мотори сбогом Стелантис.
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тавареш ги навря в тази каша, сега ще има доста да му сърбат попарата. Само с дизайн (който пак е противоречив) няма да стане. Под капака няма нищо, което да оправдава исканите пари. Зададоха ли си въпрса защо 508 втраоа генерация не се продаваше колкото като първата или е по лесно да се спре модела?
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Истина ( преди 4 месеца )
    С тези двигатели и прекалено високи цени... това е реалността. отделно на всичките си модели и на всичките марки на моделите слагат скопените двигатели на Пежо, така че външния фасон е различен, но това което прави колата кола е фира!
  • #2
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Да продължат да правят електрокари и ще загубят още.
  • #1
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    един двигател нямат тръгнали автомобили да правят французи сър казало кучето и си облизало топките