IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Има и такова чудо: 8 надеждни италиански коли

От най-базовия Fiat до най-крещящата хиперкола, тези машини издържат теста на времето

Ако под Алфата няма локва с масло, значи е свършило маслото, казваме на Балканите. Англичаните твърдят, че FIAT е съкращение от Fix it again, Tony - оправи го пак, Тони. Всички сме чували клишетата за ниската надеждност на автомобилите от Апенините - и като всички клишета, тези също са основани на суровата реалност. Дори и най-големите фенове на италианските машини знаят, че за техния вълнуващ характер и елегантен дизайн нерядко трябва да заплатят с чести посещения в сервиза. Но не е редно да поставяме всички италиански коли под общ знаменател. Страната с форма на ботуш ни е дала и някои доста издръжливи машини. Ето осем от тях. 
  
          
8 надеждни "италианки" на старо (ГАЛЕРИЯ):


  
      

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мдаа.. (4) ( преди 2 месеца )
    Така че, тия неща по надеждността във времето са мн относителни. Изглежда ми, че FIAT са правели тогава коли по концепцията на Dacia днес. Евтини, опростени но доказаха се - здрави коли.Има мн ясни примери, далеч по-страхотни, удобни, технологични и мощни ново поколение коли, за сходно време са поели умопомрачителни суми по откази, отделно в поддръжка и обслужвания, при смешни разходи за обслужвания, без откази, без изненади на една далеч по-скомна Dacia, или работен кон баничарка FIAT.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мдаа..(3) ( преди 2 месеца )
    Противно на нагласите из балканите, FIAT-ите всъщност са кучета здрави коли. FIAT Brava 1.4 бензин на над 400хил км, която не си знаеше броя собственици, пред мен я юркаха около 3 години, 98 000км, с разход само един заден амортисьор, и една счупена пружина. Караше се по балкански път вкл черен такъв всеки ден. Беше 15-18 годишна кола. За същите 3 години на BMWто смених 2 термостата, клапан карт.газове, шарнири, кормилни накрайници (външ.вътр.) виско, тройник за антифр. и машинка за стъкло..
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Мдаа.. (2) ( преди 2 месеца )
    Все едно и също заучено слушам, че тия леш, ония леш другите и те бо*клу****, обикновенно заключението е "немското си е немско". Това говори достатъчно.Обикновенно аргумента е слаба ходова част..Ок, ама тя не е правена за дупките в шантаджийска България и схемите тук как се кърпят пътищата, така че да се къртят, цепят и ронят като вафла.И на тая ходова част, "проблемните" 4 носача, издържат около 2г каране, на тукашните дупки, и са 300-360лв всичките. Да са 5000лв носачите, да ги ревем..
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мдаа.. (1) ( преди 2 месеца )
    Има и нещо друго, в 90те нямаше силен внос и дистрибуция на части масла и т.н., а хитрите селски майсторчета - тарикатчета почти нищо не разбираха от вносните западните коли. Тогава се роди лафа че италианските са ***, а Га*н*ь*о повтаря, щото "епа така се знае". Пак тогава и така се роди схващането, за Escort и Mondeo на Ford през 90те. 17г имам BMW, вече 5г. имам Benz, преди 2005 модели са и двете. И ако не бях взел и Alfa Romeo, нямаше да разбра какво са митове и легенди, пропаганда.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 2 месеца )
    Това, че раята слага гайки, пластмаси и брони някъде не прави съответната кола от националността на раята, май френд!
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Зонда колко да е италианска с двигател от Мерцедес и дизайнер от Южна Америка?! Произвежда се там. Все едно да кажеш за нещо, дето се произвежда в Полша или Сърбия, е сръбска или полска кола?! Или за любимата мароканска кола на всички в Европа - Дачия.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 4 месеца )
    Не е саркастична, а направо трагикомична класация! Здравите италиански коли се споминаха през 90 години на миналия век, а може би и по-рано. За мен здрави бяха ФИАТ 124, и 125. Кой не ги прави по лиценз. А Алфа до това време беше една супер спортна и достъпна кола.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Малко саркастична класация, да сложиш редки и скъпи коли в класация за надежност заедно с 500-ката от 50те. Все едно буквално не са имали кого да сложат. Вярвам че има и други масови италиянки които са се указали надеждни, макар да не се сещам някоя "неубиваема" да изпъква. Имал съм Фиат Улисий на стотини хиляди км от първо поколение, но и той е разработка с Пежо, не е чист италиянец. Ланчиите преди Фиат са били надеждни но не сме видяли такива.Кажете ако се сещате за издържлива италиянска кол ...
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    На дедо ви бабиния ( преди 4 месеца )
    А Спайдъра само дето никой не го купуваше, та го спряха!
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 4 месеца )
    Тая класация е писана на пияна глава от някой дето хабер си няма от италиански автомобили. Гибли - надежден?! ... имайте милост!