Повечето автомобили са разчетени да работят при температури в диапазона до 45 градуса. Но в най-горещите дни на лятото, на асфалтирания паркинг край плажа, такава температура е абсолютна реалност. А дори и при 30-35 градуса някои компоненти в колата могат да се държат неузнаваемо. Ето най-големите рискове за колата ви в жегата според експерти на ZR.
10-те най-големи заплахи за автомобила в жегата (ГАЛЕРИЯ):
Прегряване на двигателя
Охладителната система на нов или почти нов автомобил може да се справи дори при високи температури на околната среда, но само ако натоварването е малко.
Например, бързото шофиране по магистралата не е толкова опасно, колкото тегленето на тежко ремарке или на друг автомобил с много по-ниска скорост. В първия случай, обдухването на радиатора и на самия двигател, включително картера, е много по-добро. А най-лошият вариант е да заседнете някъде в пясъка и безпомощно да буксувате дълго време. Това почти сигурно води до прегряване на двигателя и трансмисията.
Охладителната система на нов или почти нов автомобил може да се справи дори при високи температури на околната среда, но само ако натоварването е малко.
Например, бързото шофиране по магистралата не е толкова опасно, колкото тегленето на тежко ремарке или на друг автомобил с много по-ниска скорост. В първия случай, обдухването на радиатора и на самия двигател, включително картера, е много по-добро. А най-лошият вариант е да заседнете някъде в пясъка и безпомощно да буксувате дълго време. Това почти сигурно води до прегряване на двигателя и трансмисията.


4