Повечето автомобили са разчетени да работят при температури в диапазона до 45 градуса. Но в най-горещите дни на лятото, на асфалтирания паркинг край плажа, такава температура е абсолютна реалност. А дори и при 30-35 градуса някои компоненти в колата могат да се държат неузнаваемо. Ето най-големите рискове за колата ви в жегата според експерти на ZR.
10-те най-големи заплахи за автомобила в жегата (ГАЛЕРИЯ):
Изветрял антифриз
Когато ефективността на охладителната система намалява с времето (поради отлагания вътре и замърсяване на радиатора отвън), тогава вероятността от прегряване възниква дори при по-ниски температури на околната среда.
Има няколко препоръки. Необходимо е да се поддържа охладителната система в добро състояние, като периодично се промива радиаторът и се сменя охлаждащата течност навреме. Освен това, поддържайте нивото на маслото в двигателя по-близо до горната маркировка, тъй като охлаждането чрез маслото играе съществена роля.
Когато ефективността на охладителната система намалява с времето (поради отлагания вътре и замърсяване на радиатора отвън), тогава вероятността от прегряване възниква дори при по-ниски температури на околната среда.
Има няколко препоръки. Необходимо е да се поддържа охладителната система в добро състояние, като периодично се промива радиаторът и се сменя охлаждащата течност навреме. Освен това, поддържайте нивото на маслото в двигателя по-близо до горната маркировка, тъй като охлаждането чрез маслото играе съществена роля.


4