IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Механик посочи 5 коли, които постоянно се развалят

Освен че са ненадеждни, тези автомобили са и много скъпи за поддръжка

Не всички автомобили са еднакво надеждни. Някои модели имат високи разходи за поддръжка и хронични технически проблеми. Дори ако колата изглежда привлекателна, по-добре е да избягвате подобни покупки, за да не харчите всички пари за ремонт.
Алън Гелфанд, механик и собственик на German Car Depot, състави списък с пет автомобила, които силно препоръчва да не се купуват заради слаба надеждност и скъпа поддръжка.


5 коли, които постоянно се развалят (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Много 4 цилиндрови БМВта също постоянно се чупят, затова ако искаш БМВ - 6 цилиндрово (и дизел)
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Те и EcoBoost-a в Европата мн го плюят, ама в щатско имам приятел с 2014-2016та Escape (тука модела се води Куга 2генерация) 2.0 EcoBoost 245к.с. само с предно, не AWD, кара я вече 8ма година, смля я от каране, не е мръднала освен смяна на гуми и масла и накладки редовно, без откази, без повреди. Една *** под мотора се беше размърдала (болт), той легна и си я затегна сам. Обиколи двете крайбрежия, северната и южната граница, с нея без никакви ядове, това проблемна кола ли е? Още я има и кара.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всъщност доста слухове и отрицателни популяризации са реална маркетинг война за нарочване на определени модели за лоши, за лансиране продажби на други модели и брандове.Най-добре се вижда на улицата.. в щатско и Канада мн хора на паркингите, откровено ще ви кажат с ядове или безпроблемно ли притежават даден модел, и марка. Статистиките често нарочват този или онази, ама когато хората мн ги карат и търсят е показател.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Имам приятели с внос от щатско и Канада SUV-та Nissan със CVT трансмисии, ненадеждни ги водят, мн незнам си какво си, оказаха се изкл здрави и мн приятни дори луксозни машини, тука си ги карат без никакви грижи. Единствено CVT кутиите са малко под повишено внимание, но ако не се тормозят off road, и се обслужват навреме, нямат никакви ядове. С Evoque също познавам хора, особено в чужбина, ми бяха мн доволни, изкл мн ги карат навън, предимно млади хора и 2.2 дизела и 2.0 EcoBoost-a от Ford.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    DUNLOP ( преди 4 месеца )
    Изобщо не стоят така нещата. Всъщност статистиките са мн относителни. Аз познавам механик с много различни наблюдения от тези в статията, и също по коли дето се считат за супер надеждни, а реално не излизат от сервизите. Моите наблюдения също са доста различни а познавам хора с някой от тия коли, от статията и да ви кажа хората ги карат с години и нямат никакви ядове. А зная достатъчно хора със "коравите" голфове, всяка година по 10 посещения в сервизите, все ядове, все ремонти..
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    a.p. ( преди 4 месеца )
    CHEVROLET SPARK ПЪК КЪДЕ ГО НАРЕДИХА И НИССАН ПАК ПОРЪЧКИ
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Еми и петте модела, а и като цяло въпросните марки, се славят в С. Америка, като доста ненадежни! Та името на фирмата в случая няма никакво значение. Ако ще да се казва " Айкидо ще те изкодоши" или " Ди Ънбрейкабъл", то тези модели, а и марки, си остават проблемни.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Малеййййй ( преди 4 месеца )
    На тоя набеден "механик-специалист" само като видях как си е нарекъл фирмата и ми стана ясно що за "експерт" е!
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Това 'мириканците далеч не го правят само заради цената за поправка, но и заради застраховките, които в определени случаи можеш да измъкнеш ако колата ти се предаде за скрап. Примерно колата има някакъв ел. проблем, собственика твърди, че е била наводнена и е за скрап и отива на безценица по автоморги и автокъщи.
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Навремето в автоморгите имаше само стари коли. 30-40 годишни таралясници които наистина вече не стават за нищо щото са на по 1 милион километра изгнили от всякъде и с умирисани и разпадащи се интериори. А в сега в автоморгите всяка трета кола е почти неразличима от нова. Все едно обикаляш български автокъщи за коли втора ръка. Такива коли в САЩ ги режат за желязо! Затова нашите се усетиха и почнаха да внасят от там коли с повреди. Тука все още имаме добри майстори и няма какво да им се опре.