IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет проблемни японски седана от началото на века

Тези модели са загубили най-много надеждност през годините

За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.


Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Георги ( преди 1 седмица )
    По-некомпетентна и лошо преведена статия не бях чел скоро. Това, което е написано нито терминологично, нито по същество има нещо общо с действителността. Не мислете, че всички сме *** и може да публикувате измишльотини. Има инженери и хора, които сме притежавали доста автомобили и имаме "малко" повече техническа грамотност от авторите на тази "публикация".
  • #13
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Авенсис по принцип е здрава кола но не и точно тази генерация. Първата мазда 6 също е известна с проблемите си. За хонда акорд обаче е чудно защо е тук
  • #12
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 седмица )
    Авенсис и Акорд могат да бъдат проблеми само, ако карат и поддържат от тотални мърлячи!
  • #11
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Имаме такава ( преди 1 седмица )
    Мазда 6, кара я жената. Много проблемна кола. Много ремонти, няма нещо, което да не се е повредило. Най- проблемни са купето-гние като за световно и електрическата система. Дисплеят заминава много бързо. Не можем да я продадем, не се търси.
  • #10
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Имах същата Мазда 6 преди и това беше колата която ме отказа от японското. Карах я 2 години и я разкарах че толкова по сервизи не бях ходил и със ситроена.
  • #9
    11 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само колко глупости сте написали в една статия за 5 модела, като единият е дори американски. От 2001 до 2006 имах Тойота Авенсис, след това Хонда Акорд до 2014. И двете точно като описаните тук модели - с първата навъртях 154 000, с втората 287 000. Такава ми е работата, налага се почти непрекъснато да пътувам надалеч.Нищо от посоченото е е вярно, освен може би малко завишеното харчене на масло при Авенсис.
  • #8
    20 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    (продължение) Преди това имах нова японска. Спокойно мога да твърдя, че японското има най-лошото съотношение цена/качество. Ако търся бюджетна цена, Дачия ми предлага 90% от японското на половин цена. Ако търся комфорт и сигурност, японското предлага едва 110% от Дачия. Тогава ще дам пари и ще отида на немско или френско. Клиентите на японско се набутват, а дори не го разбират.
  • #7
    25 rate up comment 8 rate down comment
    Bobi ( преди 1 седмица )
    Не съм имал японец карам само Аудита,а комшията има црв и рав4 аз имам б4 тди и кю3 тди здрави са и японците и немците при добра поддръжка но б4 няма гнило никъде а японците са по калпави на корозия иначе са кучета ама като б4 няма такава кола за 20 години на ми изневери на 32 години кола и ще надживее много от новите
  • #6
    24 rate up comment 23 rate down comment
    до 6 ( преди 1 седмица )
    Един път в годината се качвам на немската, в комфорт и тишина, с хубава музика карам до сервиза (който ми е на 7 мин), обикновено към 9 ч. сутринта, там и сменят маслото и филтрите и до 17 ч най-късно е готова. Това ми е първата немска. Само пълен ииддииот може да твърди, че немското е некачествено, а японското - качествено. И двете държави имат сполучливи и несполучливи модели. Но пък японците нямат комфортни и ергономични модели с модерни технологии, висока мощност и отлични спирачки.
  • #5
    22 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Докато се подигравате на японските коли някой от феновете на немски премиуми вече са станали половин майстори... Даже сами ги работят.