За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.
Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство - 2002-2008
Среден пробег преди сериозен ремонт - 120 000 км
Основни проблеми: корозия на каросерията, слабо предно окачване
Първото поколение на модела едва ли дълго ще радва собственика си с добро управление. Средният експлоатационен живот на предните лостове е около 70 000 км. Те също така често страдат от корозия. Фабричните амортисьори са слаби, а лагерите на главината изискват смяна приблизително на всеки 60 000 км. Задното окачване е по-издръжливо, но само когато се използва по добри пътища.