Въпреки многобройните си промени, емблемата на Porsche остава много разпознаваема. Което е важно, тъй като това е една от най-прочутите автомобилни марки в света. Германската компания започва да използва емблемата от 1952 г. и я актуализира през 1954, 1963, 1973, 1994, 2008 и 2023 година.
Всички те са налични в Porsche Classic както за стари, така и за нови автомобили, като част от каталога с оригинални части. Някои от тях са произведени с помощта на сложни процеси, като например нови версии, базирани на оригинални чертежи и с помощта на специални инструменти.
10 факта за емблемата на Porsche (ГАЛЕРИЯ):
Приносът на Макс Хофман
Американският вносител на автомобили Макс Хофман също играе важна роля в създаването на герба. Когато Фердинад Порше пътува до Съединените щати в края на 1951 г., Хофман обсъжда идеята за лого с него. На 27 декември 1951 година Порше отбелязва: "Центърът на волана трябва да е украсено с надпис "Porsche" и герба на Щутгарт или нещо подобно".
Американският вносител на автомобили Макс Хофман също играе важна роля в създаването на герба. Когато Фердинад Порше пътува до Съединените щати в края на 1951 г., Хофман обсъжда идеята за лого с него. На 27 декември 1951 година Порше отбелязва: "Центърът на волана трябва да е украсено с надпис "Porsche" и герба на Щутгарт или нещо подобно".

