Въпреки многобройните си промени, емблемата на Porsche остава много разпознаваема. Което е важно, тъй като това е една от най-прочутите автомобилни марки в света. Германската компания започва да използва емблемата от 1952 г. и я актуализира през 1954, 1963, 1973, 1994, 2008 и 2023 година.
Всички те са налични в Porsche Classic както за стари, така и за нови автомобили, като част от каталога с оригинални части. Някои от тях са произведени с помощта на сложни процеси, като например нови версии, базирани на оригинални чертежи и с помощта на специални инструменти.
10 факта за емблемата на Porsche (ГАЛЕРИЯ):
Награда от 1000 марки
Първият опит Porsche да се сдобие с герб е чрез открит конкурс. През март 1951 г. лекарят и колекционер на произведения на изкуството от Щутгарт, Отомар Домник, провежда конкурс в германски художествени академии. Наградата, предложена за създаване на лого, е 1000 германски марки. Нито един от представените дизайни обаче не отговаря на замисъла на ръководството на Porsche.
Първият опит Porsche да се сдобие с герб е чрез открит конкурс. През март 1951 г. лекарят и колекционер на произведения на изкуството от Щутгарт, Отомар Домник, провежда конкурс в германски художествени академии. Наградата, предложена за създаване на лого, е 1000 германски марки. Нито един от представените дизайни обаче не отговаря на замисъла на ръководството на Porsche.

