IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi промени емблемата си

Новото лого е опростено и ще се поставя на всички модели (ВИДЕО)

Германският производител Audi се развива активно, въвежда нови технологии и гледа уверено в бъдещето. Целият този напредък трябва да бъде отразен в новото лого на марката. Дизайнерът Андре Джорджи и маркетинговият стратег на марката Фредерик Калиш обясниха какво означават новите пръстени на Audi и кога ще се появят на автомобилите на марката.


Audi лого


Четирите пръстена придружават автомобилите Audi повече от 90 години. Първоначално, през 1932 г., след сливането на четири автомобилни компании, те олицетворяват единството и сплотеността. Сега дизайнерите решиха да модернизират разпознаваемото лого, като го направят „по-изчистено“ и сбито, с двуизмерна графика и същата геометрия. Те искат в бъдеще четирите пръстена да изглеждат еднакво навсякъде - в списание, на смартфон на клиент или на билборд, както и на задната част на автомобил или в интериора му.

Новото лого на Audi се състои от три компонента. Дизайнерите постепенно се отървават от хрома и се фокусират върху контрастен черно-бял дизайн - сякаш грандиозни бели поплавъци са вградени в черна стъклена витрина. Оптически озарявайки логото, белият цвят придава на пръстените плосък, първокласен вид, който при по-внимателно разглеждане все още остава триизмерен.



Модерните пръстени означават високо качество. Яркостта на новите черно-бели пръстени карат идентичността на марката да се откроява, докато фините черни кантове около пръстените създават безпогрешно първокласно усещане, независимо от цвета на автомобила или решетката.

В допълнение, на клиентите е достъпна алтернативна опция за черен цвят, където белият цвят е заменен от тъмно сив, който изглежда като лъскаво черно. Новото лого ще се поставя на всички автомобили на марката, които слизат от конвейера.

0 от 500