IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru променя електрическата си стратегия - ще залага на хибриди

Спадът на търсенето на EV и несигурността около митата и данъчните облекчения в САЩ принуждават японците на този ход

Намаляващото търсене на електрически превозни средства и несигурността относно митата и данъчните облекчения в САЩ могат да принудят Subaru да се съсредоточи върху производството на модели, оборудвани с хибридни двигатели. Това заяви официален представител на компанията.


Subaru Solterra


Японският производител се бави с добавянето на електрически превозни средства към гамата си, като се чуди дали изобщо си струва да се опита да настигне конкурентите, които вече са въвели модели, задвижвани само на ток. Затова и в компанията "преосмислят" стратегията си за електрификация в това бурно и несигурно време за автомобилната индустрия.

В момента Subaru предлага само един електромобил на най-важния си пазар - този в САЩ, като това е наскоро актуализираната Solterra. Вторият такъв модел - Trailseeker, който е с размерите на Outback, дебютира на автомобилното изложение в Ню Йорк миналия месец, като трябва да излезе на пазара през 2026. Малко вероятно е обаче в близко бъдеще да се появи други електромобили на марката.


Subaru Solterra


В допълнение към общата загриженост относно забавянето на приемането на електрически превозни средства, Subaru, както всеки друг автомобилен производител, страда от липса на яснота относно дългосрочната позиция на правителството на САЩ относно вносните мита и данъчните облекчения за електрическите превозни средства. Никой не знае как ще изглежда ситуацията с тарифите след шест или 12 месеца, както и дали данъчните облекчения ще бъдат премахнати.

От Subaru изчисляват, че митата на американския президент Доналд Тръмп могат да струват на компанията 2,5 милиарда долара тази година, тъй като въпреки че компанията има завод в Индиана, тя произвежда само около половината от над 700 000 автомобила, които марката продава в САЩ всяка година.


Subaru Solterra


0 от 500
  • #4
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 6 месеца )
    Ще слушате Акио Тойода.
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Няма спад в търсенето на ел. превозни средства. Всички данни показват че всяка година се увеличава търсенето.
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Нищо ново, и без това копаят дъното - бавно и методично по японски - откакто съществуват като компания.
  • #1
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    "Японският производител се бави с добавянето на електрически превозни средства към гамата си, като се чуди дали изобщо си струва да се опита да настигне конкyрентите" няма какво да се чуди - нямат шансове да настигнат конглокентите със своя модел със 150 kW зареждане на хартия, което в реалността е по-бавно! Нямат никакви шансове! Конкyренцията вече зарежда 500 км за 5 минути, а солтера и би зи фор екс ги зареждат на 2 пъти по 40 минути.