IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Фенове на Subaru критикуват дизайна на новия Outback

Стилът на модела не съответствал на историческия образ на марката

Фенове на Subaru изразиха разочарованието си от дизайна на новия Outback . В седмото поколение моделът се трансформира от комби в пълноценен кросоувър, което според мнозина е крачка назад. Трябва да се отбележи, че появата на новия продукт предизвика бурна реакция в социалните мрежи, където потребителите активно критикуват новите елементи на дизайна.


Subaru Outback


Особено възмущение предизвикват така наречените "непропорционални" разширения на калниците, прекалено големи надвеси и вторичен външен вид на автомобила, напомнящ за други кросоувър модели. Отбелязва се, че стилът на новия продукт не съответства на историческия образ на Subaru, който се свързва с по-изтънчени, уникални линии.

Също така сред основните коментари за автомобила са техническите аспекти. Въпреки факта, че дизайнът се е променил, няма значителни подобрения в частта на двигателя: двигателите не са станали по-мощни, а липсата на хибридна версия се превърна в друг източник на възмущение сред потребителите. Като се има предвид търсенето на екологични автомобили, тази липса на хибридна опция изглежда доста проблемна.


Subaru Outback


Някои критици сравняват новото Subaru Outback със старото комби, показано в класическия филм National Lampoon's Vacation , който беше пуснат преди повече от четиридесет години. Те отбелязват, че се е появила „голяма квадратна зелена кола“, която изглежда остаряла и не отговаря на текущите тенденции на пазара на кросоувъри. Това също предизвика разочарование сред феновете на марката, тъй като вместо да се придържа към стила на автомобилите си, компанията всъщност повторя стила на обикновените кросоувъри.

Подобни критики, трябва да се отбележи, възникнаха след дебюта на друг модел на марката - Subaru Forester, който също беше критикуван за непропорционални надвеси и твърде дълъг "нос". В резултат на това повечето купувачи предпочетоха по-стари модели, които имат сходни характеристики с предишния дизайн. В случая с Outback едно от най-големите оплаквания беше появата на раздути квадратни арки, което е подобно на дизайнерското решение на Kia Tasman, което също получи много критични отзиви.


Subaru Outback


Но въпреки негативната реакция на определена част от потребителите, има и положителни аспекти. Много купувачи оценяват традиционния интериор, който включва голям брой физически бутони вместо цифрови контроли, което също е плюс за много потребители. Други положителни точки са задвижванията, които вече са се доказали добре на предишни модели, и високото ниво на продажби, което показва популярността на марката сред определена аудитория.

Заслужава да се отбележи също, че към днешна дата общият тираж на моделите Outback надхвърли три милиона единици и тази година празнува 30-ата си годишнина на пазара. Това показва значителната популярност и дългосрочната лоялност на феновете на марката, въпреки всички критики към новия модел.


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Na baba vi dedoveca ( преди 2 седмици )
    Do 18,Priiatno mi stava kogato reptili-restitutki zapochnat da komunizvat dori kogato se obsyzhdat avtomobili i razdavat narezhdaniia koi-kyde triabvalo da zhivurka. Otgovora e oshte po-prost: None of your business!
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до 16 ( преди 2 седмици )
    Засягаш се, когато друг говори глупости, а когато ти ги ръсиш с кофите - може, нали? Стар комунист си ти, тойотофилче-москофилче - всички са равни, но ти си по-равен! Ще ни обясниш ли, РУКоделие, защо си мигрирал в Германия, а не в Московия, към която все те влече и която ти плаща да разпространяваш лъжи по форумите?
  • #17
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До РУК ( преди 2 седмици )
    Аз от над 21 години не живея в България, а в Канада. И за вседение съм работил и прекарвал по над 260 дни в годината в щатите, няколко години поред. Та, повярвай ми, имам идея и поглед над американците, какви коли карат, какво ядат, какви са им вкусовете, какъв им е начина на живот. За тях е важно да е чийп, биг, лардж, комфортабъл и пр. Пият кола, че дори и кафе, в мини(!)бидончета по 1,5-3 литра, му'ат по 2-3 биг мак-а в Макдоналдс, гарнирани с фрайс, а половината изглеждат като... китове
  • #16
    6 rate up comment 7 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    До 15 - да, 340 000 000 американци са 200кг лоени топки и нямат вкус за нищо, най-вече за колите. Затова в България се навъдиха 10 000 фирми които внасят "коли" от Америка, които там даже и в моргите не искат, а вие ги изкупувате като топъл хляб, щото сте умни, стройни и красиви. Евала за светогледа! Голем си!
  • #15
    1 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    До 14 - психотроле, пак ли те е срам да използваш милионния си псевдоним и пишеш анонимно? Вярно доста глупости изписа с последния, но "стила" ти си личи от Луната. А за изтощените ръце знаем, че си експерт. Едва ли чужда ръка те е пипала там от където ти идват комплексите! И тест за бащнство не правиш, че ще изпаткаш от резултата, нали? Вярваш в непорочното зачатие! Щом веднъж е станало и при теб може!
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Те в щатите са свикнали с широките, обемисти и безформени неща. Нормално е да нямат вкус. Не мисля, че уважаващ себе си човек, би давал за пример хора, плющящи яко по веригите за бързо хранене, наливащи се с диетични напитки, бъкани с подсладители и имащи за цел единствено да напълнят търбусите. На мен такива хора не биха ми били пример при избор на автомобил и особено що касае вкусовете им за дизайн. 150-200 кг лоена топка едва ли има вкус за пропорции и изисканост!?
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    РУКоделието, пак си изтощил дясната ръка от много самолюбов. А като пишеш мнения с лавата, само глупости излизат.
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    Хе хе,Субару и дизайн?!Не помня представяне на техен модел да е предизвикал "Уау,скриха шапката на италианците".Има си клиенти особено в Щатите,а там кубичния ретро дизайн е все по-популярен.И този модел ще се продава,сигурно повече и от сегашния.Скоро след представянето ще има и хибрид.Който сравнява Дачия и Субару,очевидно ново Субару на живо не е виждал.Най-лошото е,че и нова Дачия на живо не е виждал.Не ги мислете тези дето дават 40К USD за ново,грозно Субару.Важното е че вашите са по убави
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До Караколев ( преди 2 седмици )
    По тази логика, такива като теб се качвайте на каруците. Цената на е отлична, разходите по поддръжка са смешни, цената на км е мечта направо. Направо го карайте като нашенските роми. "Шляп" с камшика и да живей еФтинийката. Те това е живота, налЕ!?
  • #10
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до 10 ( преди 2 седмици )
    Да, всяка кола си заслужава на някаква цена. Проблемът на Субару е, че тази цена е цената на Дачия, а те и искат като за добре оборудван Фолсвсген.