IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru показа изцяло нов Outback

Седмото поколение вече не е повдигнато комби, а типичен SUV (ГАЛЕРИЯ)

Преди три десетилетия Subaru на практика изобрети нов автомобилен сегмент - на офроуд комбито, с представянето на първия Outback. Седмото поколение на модела, показано тази нощ на автомобилния салон в Ню Йорк, напълно скъсва с тази концепция и се превръща в типичен SUV модел.
  
   
Subaru Outback 2025
  
           
Дизайнът е в духа на актуалните Crossback и Forester, с квадратни форми и остри ръбове. Предницата обаче е по-фокусирана, с разделени на три отделни компонента светлини и с голяма правоъгълна решетка. Изпъкналите калници подсилват мускулестия облик на модела.

Новият Outback е с над 5 см по-висок от досегашния и предлага багажник с обем до 991 литра - доста повече от шестото поколение. Благодарение на промени в конструкцията багажникът е и по-широк, с по-плосък под. Рейките на покрива са подсилени и вече могат да носят до 370 кг тегло.
  
   
Subaru Outback 2025
  
         
В интериора дизайнерите на Subaru са заложили на по-изчистен и практичен вид. Всички нива на оборудване идват с 12-инчов централен дисплей за мултимедията, с безжично свързване на Apple CarPlay и Android Auto, и с доста по-бърз процесор от досегашния. Слава Богу, управлението на климатика само от екрана е отпаднало и са се върнали добрите стари физически бутони.

Втори екран, с 12.3 инча диагонал, замества класическите прибори пред шофьора и предлага няколко различни облика - минималистичен, традиционен с подобие на аналогови уреди, или широко разпъната навигационна карта. Subaru също добавя нова функция към системата си за следене на пътя с камери Eyesight - тя е в състояние да очертава пътя ви напред, изобразявайки и близките автомобили.
  
   
Subaru Outback 2025
  
           
Нови са и седалките, които според инженерите намаляват степента на умора на пътниците. Според Subaru новата конструкция, закрепена директно за шасито, намалява движението на главата при пътуване и увеличава комфорта при дълги преходи. Мекото покривало за багажника е от рециклирани материали и може не само да се използва в различни конфигурации, но и лесно да се сваля и пере. Дребна, но хитра новост е щипката за USB кабели отпред, която ще ви предпази от хаотично омотани жици. В багажника има отделни куки за покупки и за сушене на мокри вещи.
  
   
Subaru Outback 2025
  
    
Задвижването за американския пазар включва два познати двигателя: базов 2.5-литров бензинов боксер с атмосферно пълнене и 180 коня мощност, и 2.4-литров боксер с турбокомпресор и 260 коня. Последният е най-вече за "приключенската" версия Outback Wilderness, която предлага и малко по-различен дизайн от стандартната. И в двата случая двигателят е комбиниран с безстепенен вариаторен автоматик (CVT) и стандартно задвижване на четирите колела. Пътният просвет е 22 см за обикновения Outback и цели 24 см за Wilderness. Изборът на джанти вече стига до 19 цола.
  
   
Subaru Outback 2025 Wilderness
Версията Wilderness предлага по-приключенски външен вид - и 24 см просвет
    
     
Серийно оборудване е и системата EyeSight, която следи пътя с камери и включва автоматично аварийно спиране, адаптивен круиз контрол, активно следене на пътната лента и нова система, която може плавно да спре автомобила, ако засече, че шофьорът не е в състояние да продължи.

В Северна Америка новият Outback ще се предлага в пет нива на оборудване: Premium, Limited, Touring, Limited XT и Touring XT. Версията Wilderness ще дебютира през 2026 година. Цената на базовия модел ще е малко над 30,000 долара в САЩ, но в Европа очакваме друго задвижване и, уви, други числа.
  
          
Вижте как изглежда новият Outback отвътре (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Леко полеко и нещата си отиват към G класа квадрат... Положението е на квадрат
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 2 месеца )
    Пластмасите на снимка 1 издават, че става дума за евтина кола, която продават скъпо!
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 2 месеца )
    Единстvеното, което ми харесва в Субару е AWD. Всичко останало е евтина имитация. Впрочем тук един се беше изокал какъв велик багажник имал outback/forester. Ами сравни го с Хонда CR-V и тогава плямпай.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 2 месеца )
    Изгледах поне 5 видо клипа на Ю Тюб където го представят като революционен хибрид, но така и не чух колко харчи...
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Sameman ( преди 2 месеца )
    На Субару никога не им е била целата да бъде красив, а функционален. Колата е супер, със запомняща и отличаваща се визя спрямо всичко останало, такива са автомобилите на Субару от самото начало. Багажника определено освен на дължина, ще постига и височината на Форестър, тоест ще събира света. Който иска сериозен офроуд си взима атомобил с къса база, този модел винаги е бил малко офроуд + приятно управление по шосе. В Европа 100% ще е само хибрида 1:1 като този на новият Форестър.
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Car guy ( преди 2 месеца )
    Странен дизайн, пак CVT и за Европа няма да дойде 180-260 коня, а хибрид до 170 коня. За момента от Субару бих се спрял само на Форестъра май.
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    След б14 това е следващия най-грозен модел. Усйлдернеса хептен са го одрискали като коледна елха с всякакви елементи нямащи нищо общо помежду си
  • #3
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гледам, все още има междуосието на количка на Мачбокс, а надвесите стигат оттук до Пуерто Рико. Съответно има ъглите на заход на Ферари.
  • #2
    16 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Типични по японски са наслагали един куп напълно ненужни и невързващи се визуални елементи. Дизайн 3/10.
  • #1
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Че той от няколко поколения вече не е повдигнато комби.