IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Винаги може по-добре: тестваме обновената Mazda CX-60

Японците послушаха клиентите и направиха редица подобрения по модела

Японците са известни с това, че винаги се стремят към усъвършенстване. Наглед дори съвършено изглеждащ продукт може да бъде подобрен, като Mazda е един от производители, които определено се стремят към това. А доказателство е модернизираният през тази година CX-60. Той получава редица актуализации - както в комфорта и пътното поведение, така и динамиката на пътя.


Mazda CX-60


Най-важното в случая е, че тези подобрения са направени след препоръки на клиентите, които Mazda взе предвид и направи промени в редица системи и елементи. И както имахме възможност да се убедим, благодарение на това, CX-60 вече е много по-удобен и ефективен.

Всъщност, външният вид и размерите на набиращия все по-голяма популярност SUV не са променяни. Актуализираният модел получава нов цвят - Zircon Sand Metallic, като в зависимост от избраното оборудване се предлагат джанти с размери 18-20 цола. CX-60 запазва спортно-елегантния си външен вид, с тънките предни и задни LED фарове, мускулестите страни и хромираното покритие на решетката и рамките на прозорците.


Mazda CX-60


Интериорът също повтаря този на оригиналния модел, но има нови възможности за персонализация, както и материали с по-високо качество, особено във високите нива на оборудване. За седалките се предлага кожа напа, а панелите са покрити с винилова кожа и метални облицовки. Клиентите могат да си поръчат вложки от кленово дърво, а сред технологичните нововъведения е специална камера. Тя разпознава водача и наглася седалката според позицията, която преди това е задал.

Основна роля в салона продължава да играе 12,3-инчовият централен дисплей, като информационно-развлекателната система, работеща с Apple CarPlay и Android Auto, не е променяна. За нейното управление, както и досега, се използва ротор на централния модел.


Mazda CX-60


Актуализираният модел запазва и останалите силни оръжия, на които разчита CX-60. Сред тях са голямо вътрешно пространство, особено за хората на втория ред седалки, като изключение правят само седналите в средата - там мястото над главите е леко ограничено. Задните врати се отварят на 90 градуса, което е полезно не само при качване, но и при поставяне на седалки за деца. Багажникът побира поне 570 литра, като при свалени задни седалки обемът скача до 1726 литра.

Гамата двигатели също не е променяна, като тя се състои от 2,5-литров бензинов PHEV с 327 к.с. и задвижване на четирите колела (60 км само на електричество). Дизеловият 3,3-литров PHEV е с 200 или 249 к.с., като и тук има система AWD. Всички варианти са оборудвани с 8-степенна автоматична скоростна кутия.


Mazda CX-60


Както вече стана дума, първите купувачи на CX-60 имаха претенции към окачването и кормилното управление, като в Mazda са направи нужните корекции. От компанията посочват, че геометрията на предното окачване с двойно люлеещо се рамо е модифицирана, за да се даде възможност за по-прецизно кормилно управление. Съответно така се подобрява връщането към централното положение на управлението при маневрите с ниска скорост.

При високи скорости именно точността и чувството за контрол са се подобрили. Задното окачване също е преработено, за да се подобри усещането при преминаване през неравности на пътя или дупки, с каквито е пълно по нашите географски широчини. Подобрено е серво-управлението на модела, което позволява полагане на по-малко усилия от страна на шофьора при маневриране. Заради промените по шасито Mazda също така актуализира технологията KPC (Kinematic posture Control), която стабилизира автомобила в завоите още по-ефективно


Mazda CX-60


Друго, което трябва да се отбележи, е подобрената шумоизолация, която се усеща при дизеловия агрегат. Той работи много спокойно и равномерно, като не е подходящ за тези, които искат да се правят на състезатели на пътя, но е много подходящ за дълги пътувания.

Освен това предлага и напълно приемлив разход на гориво - между 6 и 7 литра на 100 км, като тестовото ни шофиране включваше градски задръствания, магистрала и планински пътища с много завои.


Mazda CX-60


Японският производител прави и промени в оборудването, като вече още при Prime Line има пълни LED светлини, 18-цолови колела, вътрешна тапицерия за тъкани, 12,3-инчов централен дисплей, Android Auto Auto и Apple CarPlay безжичен, навигатор и адаптивен круиз контрол.

Топ-версията Takumi Plus предлага пълно опционално оборудване с кленови дървени покрития, система за персонализиране, базирана на лицево разпознаване, за да се регулира седалката на водача, Active Driving Display и пакета Convenience and Sound Pack с аудиосистемата Bose с аудиосистемата Bose с аудиосистемата Bose.


0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хубави вицове. Мазда винаги са пускали силно недовършени модели. После се започва едно подобряване на ежегодна база, на час по лъжичка. Но въпреки това, дори към края на жизнения цикъл на модела, той дори не е настигнал съперниците си от началото на цикъла. Имах един път Мазда - никога повече!
  • #13
    5 rate up comment 9 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Няма разлика между разход на дизел и бензин хибриди.Ясно е че повече дизел няма да се произвежда в същите количества.Болката на немците никога повече дизела няма да има 50% от продажбите както 2015-та
  • #12
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Хахохи ( преди 1 месец )
    Мазда правят прилични коли, но никога не са в крак с времето, а.и продажбите не са им.силната страна. Ако трябва и ценово да се сравняват става трудно. Разбирам колегата със школата, но и там само най-високото ниво грабва. А където свършват парите.идват китайците... а там вече се вижда раздвижване.и.избора се разширява.
  • #11
    12 rate up comment 7 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Интересно, да видим дали наистина има промени в окачването. Като я тествах префи около година, точно това не ми хареса. Иначе е страхотна кола, а 6-цилиндровият дизел е много добър.
  • #10
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имам CX60 от около година. Дизел - 6 цилиндъра , редови ,254 кс. Води се мек хибрид. Нивото, което избрах е Такуми. Не съжалявам , че избрах дизела- съвкупен въртящ момент 700 Нм, ускорение под 7 сек.,и разход
  • #9
    31 rate up comment 7 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    Как ще ми сравняваш грозния, малолитражен, пластмасов Кодиак с това cx 60? Нито като дизайн, нито като качество на салон, нито като надеждност на мотор и автоматична кутия може да ги сравняваш. Тоя вагаджийски кошник само ние тука още му робуваме и му се радваме. Хората в Америка, всяка година класациите им за надеждност топ 3 е Лексус, Тойота, Мазда. Провери за справка, ако не вярваш! Само тука не четем и продължаваме да купуваме немски коптори.
  • #8
    9 rate up comment 30 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези се чудя как все още имат клиенти, изостанали във всяко едно отношение, какъв дизел какви 5 лева, да не засягам темата за електричките им, ами да останалите им коли са същите греди, като електричката им.
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Очевидно смятате този коментар за уместен. Ще го публикувам във всички теми, защото мъдрите мисли трябва да се цитират за поколенията, за да не се забравят и за да увековечим мъдреците! Ще помагам на троловете безплатно и 10 пъти по упорито от тях, като повтарям по 10 пъти всяка тяхна мъдра мисъл, която е сметната за уместна, като я мултиплицирам във всички статии, за да не я пропусне някой! Бройте ме към екипа на сайта - екипа от троловете антиелектрици. Нека заедно направим света по мъдър!
  • #6
    8 rate up comment 24 rate down comment
    До 6 ( преди 1 месец )
    Съгласен съм, че Мазда имат напредък последните години, но на 2 пъти пробвах да си взема нова и 2 пъти се отказах. Не са лоши, но има по-смислени предложения. Последния опит търсех плъг-ин и CX-60 излеждаше фаворит, но, за жалост, не ме грабна. Малък пробег на ток, посредствено качество на интериора (без върховото ниво), доста груба хибридна система, тясна задна седалка (аз съм 170см!). В крайна сметка избрах Кодиак - особено откъм качество и пробег е на друго ниво - да видим здравината...
  • #5
    8 rate up comment 17 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    И кое им е иновационното