IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

ЕС ще определя и какво да се слуша в колата

Производителите на автомобили са длъжни да дават приоритет на определени радиостанции

Съвременните информационно-развлекателни системи - като Tesla Media Player или интерфейсът в BMW и Audi, трябва да осигурят лесен достъп до различни медийни ресурси, включително местни радиостанции. Това е необходимо, за да се спази законодателството на ЕС, което изисква прозрачност и недискриминация при показването на съдържание, така че обществено значимите радиостанции да не се окажат в дъното на списъка и да не загубят достъп до аудиторията.


мултимедия


Това означава че автомобилните производители имат отговорност да гарантират, че радио каналите, които излъчват местни новини или културни програми, са лесно достъпни и имат равен достъп до платформата в сравнение с комерсиалните радиостанции. Законодателството също така изисква системите в автомобилите да предоставят на потребителите бърз достъп до местна информация, като новини за задръствания или инциденти, без да ги разсейват от шофирането. Важно е тези функции да са интегрирани по такъв начин, че шофьорите да могат лесно да намерят необходимата им информация.

В същото време продуцентите са задължени да оповестяват принципите на сортиране на медийното съдържание в ЕС и да гарантират, че всички оферти, включително тези с обществена стойност, се показват при равни условия. Това елиминира дискриминацията в полза на станциите с търговска насоченост и помага за създаването на справедлива медийна платформа, където всеки потребител може бързо да намери необходимата му информация.

Всичко това обаче е много по-лесно да се каже, отколкото да се направи. Затова и новото правило среща съпротива от страна на германски вносители на автомобили. Дилърите посочват, че за да спазват изискването, те трябва да регистрирал автомобилите си като потребителски интрефейси в държавната медийна агенция, а това струва пари, при това не малко - поне 70 000 евро на всяка марка.

Асоциацията на международните производители на моторни превозни средства (VDIK) също взе отношение по въпроса, като посочи, че от три години се опитва да намери решение на проблема. Според нея, автомобилът не може да бъде считан за потребителски интерфейс, тъй като не е предимно радио. И дори да бъде поето законово задължение за спазването на новия регламент, технически това е невъзможно.


0 от 500
  • #17
    8 rate up comment 15 rate down comment
    ALF ( преди 1 месец )
    Само дивотий! При Брежнев се чувствахме по-свободни! Да ви у ЕС!!!
  • #16
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Иззрраажжддане и Сиббиирското дджжуудже ти благодарят сърдечно, че им помагаш безплатно да разпространяват дезинформация за ЕС!
  • #15
    19 rate up comment 19 rate down comment
    Олеле ( преди 1 месец )
    И какво стана ЕС ще промива мислещите мозъци до пълно робско подчинение на терора насаждан от самообявили се господари на мрака.
  • #14
    20 rate up comment 22 rate down comment
    Велев ( преди 1 месец )
    ЕС е версия на криворазбран комунизъм, придвижвана от брюкселската корумпирана бюрокрация. Цензура, контрол, централизирано управление, намеса във вътрешните работи на държавите по света, налагане на икономически и политически решения, налагане на незаконни санкции (законни са въведените от ООН)...Живелите преди разпада на Съветския Съюз помним какво беше. Сега е същото, но малко по-рафинирано, и с други господари.Демокрацията е власт на гражданите. Демокрацията е замислена с наличие на ро ...
  • #13
    24 rate up comment 27 rate down comment
    Хехе....прост съм не ( преди 1 месец )
    Като Ви чета коментарите Ви се чудя...ще видим като влезне електронното евро и започнат да ви казват кога, къде и как да си харчите парите....пък нека си живуркаме в "лукс"....Да не говорим, както се засегна темата може да се оформят едни области с разрешение да харчиш само там...Извън тях си никой.Идеята ако не сте разбрали е да бачкаш като роб, да нямаш спестявания и да гориш всичко в икономиката...ден за ден..И после си въобразявай, че имаш свобода на избор..
  • #12
    40 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    еврокомията трябва да въведе забрана на поставянето на иконки както и освещаване на автомобила за да не се дистриминират и нараняват чувствата на останалите участници в движението че те не са богопомазани както и забрана за портрети на лилипуткин и други откачени като tuck frump и Z символи и да питам за един приател някой да знае от къде мога да си сваля речите на бай тошо че да си ги пускам в колата Сега всеки ден, всеки час, навсякъде има матриал https://youtu.be/tQ5oMD5QDX4?feature=shared
  • #11
    41 rate up comment 39 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Значи предпочиташ беден, скъсан, студен, сив, мизерен концпагер пред луксозен? Нямаш проблем! Избирай - кеф ти в Московия, кеф ти в Северна Корея, кеф ти в Баларус, кеф ти във Венецуела, кеф ти в Еритрея. Луксозният концлагет ЕС не те ограничава в кой концлагер да се преместиш.
  • #10
    57 rate up comment 10 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Тъпият сайт пак търси евтини сензацийки!.....Плющите шкембе чорба и розови домати, нали!? Ама, нали ЕС ги забрани????А, норвежците ни изядоха децата!!!
  • #9
    43 rate up comment 28 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    ЕС бил луксозен концлагер щото в любимата му майчица Русия и най-близкия й съюзник Северна Корея е голяма свобода
  • #8
    41 rate up comment 30 rate down comment
    до 6 ( преди 1 месец )
    Как е, смууккач московски, харчиш ли рублите?