Живеем в епохата на скучни, почти неотличими един от друг SUV и кросоувъри. Но ако се съди по трескавия интерес, който новината за възраждането на Honda Prelude предизвика, мнозина от нас все още помнят с носталгия времето, когато на пазара имаше и непрактични, но предизвикващи чиста радост купета с по две врати. Като се започне от евтините, но очарователни дребосъци като Opel Tigra, Ford Puma или Honda CRX, и се приключи с истинските спортни машини. Нека си припомним най-великите спортни купета от 90-те години, надявайки се тайно и други производители да осъзнаят като Honda, че тази пазарна ниша съвсем не е изчезнала безследно.
Най-великите купета на 90-те години (ГАЛЕРИЯ):
Защо е велика кола? В най-мощните си версии GPX и GP Version R, това бе едно от съвсем малкото спортни купета на 90-те години, способни да хвърлят ръкавица на могъщата Integra Type R. С 200 коня под капака, FTO бе достоен конкурент на хондата, и дори звучеше по-впечатляващо от нея. Има само един проблем: FTO привличаше като магнит любителите на селския тунинг. Днес е трудно да се намери кола, която да не е била изтърбушена от каране или опропастена от неадекватни "подобрения".


0