Класическите хидро-механични автоматични трансмисии са сложни агрегати. Сред тях има много проблемни, изискващи редовни и скъпи ремонти. Има и обаче автоматични трансмисии, които се нуждаят най-много от редовна смяна на маслото. Представяме ви някои от най-надеждните 5-степенни автоматични трансмисии в историята.
Пет от най-надеждните 5-степенни "автомата" (ГАЛЕРИЯ):
Honda MZHA/MZJA
Трансмисията също така лесно се ремонтира, като това не излиза толкова скъпо на собственика като при конкурентите. Въпреки високия ресурс на механичната част, надвишаващ 300 000 км, някои елементи на кутията може да изискват да обърнете внимание по-рано.
Трансмисията също така лесно се ремонтира, като това не излиза толкова скъпо на собственика като при конкурентите. Въпреки високия ресурс на механичната част, надвишаващ 300 000 км, някои елементи на кутията може да изискват да обърнете внимание по-рано.
Например, соленоидите имат ограничен живот и в крайна сметка ще трябва да бъдат сменени. Особено соленоида за налягане в тръбопровода. Може също да се наложи почистване на хидравличния модул, ако автомобилът е работил в активен режим или не е монтиран външен филтър.


5