Историята на автомобилното производство в Източна Европа е по-богата, отколкото повечето от нас си представят. Тук са 30 прекрасни доказателства.
Авторите от Великобритания са избрали коли, произведени в тази част на континента, която после ще стане или вече е част от социалистическия лагер. И понеже говорим за класика, подбрани са само произведени до Олимпиадата в Москва автомобили.
30 класики от Източна Европа (ГАЛЕРИЯ):
1911 Praga Mignon
Наречен на родния си град Прага, компанията започва да произвежда автомобили, направени предимно от части на други производители. Mignon е неговият първи напълно самостоятелно проектиран модел, представен през 1911 година. После има бурна съдба с промени, спиране от производство и ново пускане.
Наречен на родния си град Прага, компанията започва да произвежда автомобили, направени предимно от части на други производители. Mignon е неговият първи напълно самостоятелно проектиран модел, представен през 1911 година. После има бурна съдба с промени, спиране от производство и ново пускане.
Всичко това продължава 13 години, докато колата не започва да изглежда като на снимката. Пред това време самата Прага преживява бурни време, като от голям град в Австро-Унгария става столица на Чехословакия.