IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 от най-изгодните дизелови коли на пазара

С всяка година техният дял намалява, макар че имат вярна армия фенове  

Дизелови двигатели без електрическо допълнение: през 2025 година тези коли вече са рядкост.  Е, преди десетилетие бяха терминатор на пазара. Вярно, с малко по-висока цена от бензиновите им колеги, но с нисък разход на гориво, повече въртящ момент за същите конски сили и голяма издръжливост.

Свят, който вече не съществува: EV вълната наложи използването на бензинови двигатели (когато има такива) заедно с електрически.  На повечето места чистият дизел вече пада до 13-14 процента пазарен дял. За ужас на феновете на това гориво, които не са малко. 


10 от най-изгодните дизелови коли (ГАЛЕРИЯ)


0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Митичен,намери ли статията за водорода? Има я в Ройтерс, Политико и Евронюз.
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Елтротрола се освести и върна Чичо Кольо. Чакаме и останалите личности на мноличностния "нормален"
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Трола наречен анти ( преди 1 месец )
    безработния смята,че някой е длъжен да му отговоря денонощно.Не електротроле, нормалните хора работим.
  • #25
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Искаш ли да позная действията ти? Ако ползвам твоя речник и дам твоите практически примери - ще се скриеш в дупката като лалугер, както правиш всеки път когато НАУКАТА се сблъска с ВЯРАТА ти. От същата дупка ще се покаже следващата твоя самоличност която да зададе поредния въпрос на който не може да понесе отговора за да те последва обратно в дупката и да излезе следващия.
  • #24
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Е така де. С тези съхранени 200kWh ще захраниш индустрията която се нуждае от 180kWh електрическа енергия. Колко от тези 200kWh ще върнеш на индустрията от другите 40kWp панели на покрива? Аз ти дадох РАБОТЕЩ ДНЕС практически пример Как се случва с батериите. Ти ми дай дори идеален практически пример? Нека ограниченията да са само физичните закони? Колко ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ от тези 200kWh можеш да върнеш обратно ЗА ИНДУСТРИЯТА?
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Електротроле, производството на водород е за захранване на индустрията.Автомобилите си вървят на бензин и синтетични горива.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Електрическата троти ( преди 1 месец )
    премина на водород.
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    2 литрово дизелче- стотина коня това е много здрав мотор/С нормално каране без да се вкарва в много обороти ще изкара половин милион километра а много често и повече.
  • #20
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 17. Дотук добре. Дай сега практически пример за съхранение на електрическа енергия във водород и продължи от тези 80% нататък? Примерно имаш 2 х 40 kWp фотоволтаични панели на покрива, всеки които днес ще произведе 200kWh . Едните са свързани към онази прословута батерия за 30 000 долара и от 200kWh достигна ли до нея, могат да се използват обратно вечерта над 180kWh във вид на електрическа енергия. Към какво свързваш другите, за да получиш 160 kWh във вид на водород? В какво го съхраняваш
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Преди посещавах този сайт само заради коментарите под статиите - беше изключително забавно. Сега заради коментарите на 2ма - 3ма гениални "автори" на романи, се отказвам..... Пълна скука!!!. А беше забавно да си коментираме съдържанието на статиите!!!! Например, в тази статия има 5 на практика еднакви Голфа