Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot 309
Още през лятото на 1985, когато стартира серийното производство на автомобилите, те веднага са прехвърлени в моделната гама на Peugeot, където моделът с новия индекс 309 допълни големите седани и комбита Peugeot 305. Въпреки че по-новият Peugeot 306, който дебютира през 1993, замени хечбека 309, а семейството на Peugeot 305 беше заменено от 405.
Още през лятото на 1985, когато стартира серийното производство на автомобилите, те веднага са прехвърлени в моделната гама на Peugeot, където моделът с новия индекс 309 допълни големите седани и комбита Peugeot 305. Въпреки че по-новият Peugeot 306, който дебютира през 1993, замени хечбека 309, а семейството на Peugeot 305 беше заменено от 405.


0