Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot 309
Историята на хечбека Peugeot 309 е почти същата - тя е тясно свързана с марката Talbot, чието предстоящо закриване беше обявено от ръководството на корпорацията PSA през 1985. Първоначално колата е подготвена за пускане под тази марка и трябва да се казва Talbot Arizona, но това така и не става.
Историята на хечбека Peugeot 309 е почти същата - тя е тясно свързана с марката Talbot, чието предстоящо закриване беше обявено от ръководството на корпорацията PSA през 1985. Първоначално колата е подготвена за пускане под тази марка и трябва да се казва Talbot Arizona, но това така и не става.


0