Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Alpine A110
В зората на разработката на впечатляващото купе със средно разположен двигател Alpine A110 френските инженери от компанията-майка Renault работят заедно с колеги от британската компания Caterham, които имат богат опит в конструирането на леки спортни автомобили. Заглавният модел на проекта беше Alpine A110 с две врати, официално възроден след четиридесетгодишна пауза, но от британска страна, която положи много усилия в създаването на шасито и помогна да се освободи колата от излишното тегло, собствената версия на купето трябваше да дебютира под името Caterham C120.
В зората на разработката на впечатляващото купе със средно разположен двигател Alpine A110 френските инженери от компанията-майка Renault работят заедно с колеги от британската компания Caterham, които имат богат опит в конструирането на леки спортни автомобили. Заглавният модел на проекта беше Alpine A110 с две врати, официално възроден след четиридесетгодишна пауза, но от британска страна, която положи много усилия в създаването на шасито и помогна да се освободи колата от излишното тегло, собствената версия на купето трябваше да дебютира под името Caterham C120.


0