Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Volvo 343 и 345
След дълго търсене Volvo проявява интерес и през 1975 купува контролния пакет акции в подразделението за леки автомобили на DAF, като поема проекта под крилото си. В резултат на това, вместо работното име DAF 77, първият модел от новото семейство превозни средства получава името Volvo 343, а самият DAF оттогава премина към сегмента на камионите.
След дълго търсене Volvo проявява интерес и през 1975 купува контролния пакет акции в подразделението за леки автомобили на DAF, като поема проекта под крилото си. В резултат на това, вместо работното име DAF 77, първият модел от новото семейство превозни средства получава името Volvo 343, а самият DAF оттогава премина към сегмента на камионите.


0