IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кои автомобили могат да изминат 400 000 км без основен ремонт

При правилна експлоатация техните двигатели няма да ви създават грижи

Много важен критерий, а може би дори най-важният, при избора на автомобил е експлоатационният живот на двигателя. Особено ценени са тези модели, които могат да изминат много километри без да натоварят собственика си с непредвидени разходи.
Германски експерти посочиха няколко такива автомобила, които могат да навъртят 400 000 км без основен ремонт на двигателя им при правилни и навременни грижи за тях, разбира се. Те са от различни класове и са много разпространени на пазара на употребявани коли.


Коли, които правят 400 000 км без основен ремонт (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    ДО 4 - Така е, но са от работния клас. Кажи на жена си, че ще спестиш пари за семейна кола и ще караш само спринтера, че ще я взиамаш от работа със спринтера и че ще ходите на срещи на клуба
  • #15
    10 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    "Как ли се чувстват сега, когато първият сериен модел на младата Тесла изкарва по 700 000 км (засега) без НИКАКВИ ремонти и без ежегодни разходи за сервизиране?" - Говориш з аконкретна кола или всичките от този модел. Защото тея "безкрайници", дето все ги хвалят, все имат по 3 смени на батерия и 2-3 смени на двигатели и това беше 2023-та, последно като ги гледах. Не, че нещо, ама колко "неудачии" им сменят изцяло двигателя на 10 години?!
  • #14
    2 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    "нито рафинираност, " - А ти звучиш като някой, дето пие рафинирано олио с кафето ...
  • #13
    2 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ех, RAV-ката много ясно!
  • #12
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Мда ( преди 9 месеца )
    Слабоумието и злобата на тротинетката могат да надминат по издражливост всеки ДВГ и ел. двигател!
  • #11
    9 rate up comment 18 rate down comment
    От тия... ( преди 9 месеца )
    хвани единия па удри другия! Особено неуДачията на рено.
  • #10
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Моторчето на дачия може и да успее да навърти 400.000 но след 200.000 трябва да го прехвърлят на друга кола понеже оригиналната ще се е разпаднала тотално. От опита ми с 3 служебни дачии го знам. Почти нищо друго не е проектирано , произведено и сглобено да надхвърли 200 хил. Първата жертва обикновено са механизмите на стъклата във вратите. Нарочно направени от пластмаси от шоколадови яйца . Оттам нататък се почва.
  • #9
    5 rate up comment 25 rate down comment
    Car guy ( преди 9 месеца )
    Айде импотента с рогата от тойотаджия в тая статия на всяка манджа мерудията. PS.: Дачия и Мицибиши в класация за надеждност?!?
  • #8
    27 rate up comment 3 rate down comment
    до 6 ( преди 9 месеца )
    Ако беше така, как става така, че немците ги карат по 350 хил., след което се карат в БГ още 150 хил, след като се внесат на "150 хил"?
  • #7
    19 rate up comment 34 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Десетилетия японофилите се бяха хванали за илюзорната надеждността като удавник за сламка, защото японските коли не предлагат нито комфорт, нито мощност, нито рафинираност, нито тишина, нито пътно поведение, нито практичност - нищо. Как ли се чувстват сега, когато първият сериен модел на младата Тесла изкарва по 700 000 км (засега) без НИКАКВИ ремонти и без ежегодни разходи за сервизиране? Какво да кажем за новите, в които не само дребните проблеми са отстранени, а и разчитат на LFP?