IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Дългото загряване на двигателя означава повреда

Вижте какви са причините за появата на подобни проблеми

Дългото време за загряване на двигателя е проблем, с който много шофьори се сблъскват през зимата. И загряването отнема значително повече време от обикновено, това означава, че има колата е повредена, категорични са автомобилни механици.


двигател


„Често причината за дългото загряване на двигателя е дефектен термостат. През лятото този проблем може дори да не се забелязва, но през зимата се проявява по-забележимо. Пръчката на термостата може да задръсти и тогава антифризът ще циркулира в един голям кръг, което ще доведе до забавяне на загряването на двигателя“, обясняват експерти.

Запушените радиатори на нагревателя също водят до дълго време за загряване поради неадекватен топло обмен. За нормалното отопление на купето, както и за работата на двигателя е важно тази част да се проверява и сменя навреме.

Проблемите с циркулацията на охладителната система също могат да доведат до повишен разход на гориво и дълго време за загряване. Възможно е да има различни вариант – запушване на системата, повреден сензор за температура на охлаждащата течност, счупен вентилатор на охладителната система и други проблеми.

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 10 rate down comment
    О' Нуф Рий II ( преди 2 месеца )
    На Форд фокус, датчикът следи температурата на МЕТАЛА НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА, Идаже там, при (-5С), без едни 10
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Re ( преди 2 месеца )
    Мачкай кобра!
  • #5
    15 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    няма никакво значение дали загрявате двигателя на място или в движение тикаш палиш заминаваш
  • #4
    49 rate up comment 2 rate down comment
    Chukan Kirilov ( преди 2 месеца )
    Има само една пръчка и тя се казва Петър.
  • #3
    44 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    При студен старт при нула градуса на повечето коли им трябват около 20 минути да достигнат работна температура 90 градуса. И тука трябва да се каже че стрелката на таблото не е съвсем точен индикатор за това което се случва реално в двигателя! Тя ви показва само каква е температурата на охладителната течност в зоната на сензора който се намира в горната част на двигателя където температурата е най висока. Освен това маслото загрява повече и по бавно от антифриза! Тоест изостава с 5-10мин.
  • #2
    59 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Коя пръчка на кой термостат - на казана за самогон от авто ру ли? Вземете си компетентен по автомобилната тематика журналист, даж някой студент ще върши повече работа.
  • #1
    67 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "....това означава, че има колата е повредена,..." ;"...пръчката на термостата може да задръсти и тогава антифризът ще циркулира в един голям кръг,..."- стигам до извода, че ти си задръстен и ,че има повреда в главата ти!