Твърди се, че някога колите били по-надеждни. Основният аргумент на тези, които поддържат това мнение, е, че автомобилите са били по-прости, тоест няма какво да се счупи. Но статистиката понякога казва обратното. Пример за това са пет изпитани във времето и сравнително прости като конструкция петстепенни автоматични трансмисии, всяка от които е готова да поднесе някои неприятни изненади.
5 стари автомата, които гарантират проблеми (ГАЛЕРИЯ):
GM 5L40E (1998–2009 година)
Съединителят или лагерите често се повреждат малко след това, а маслената помпа е слаба и структурно сложна. Не обича мръсното масло и по-важното - високите обороти. Соленоидите се износват бързо, изисквайки подмяна на приблизително 180 000 км.
Съединителят или лагерите често се повреждат малко след това, а маслената помпа е слаба и структурно сложна. Не обича мръсното масло и по-важното - високите обороти. Соленоидите се износват бързо, изисквайки подмяна на приблизително 180 000 км.
Скоростната кутия страда особено при активно шофиране, прегряване и нередовна смяна на маслото. В този случай не налага да чакате дълго за мащабни и скъпи ремонти.