IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

500 000 км не е лимит – най-здравите автоматични скоростни кутии

Тези агрегати са се доказали през годините и все още се срещат на вторичния пазар

На пазара на употребявани автомобили има голям брой модели, които се движат по пътищата от повече от 15 години. Част от тях са оборудвани с автоматични скоростни кутии, произведени в началото на века. Купуването на подобна кола определено е лотария, още повече, че автоматиците не са толкова надеждни колкото повече доказали се във времето механични трансмисии.

Има обаче и няколко изключения. Това са автоматични скоростни кутия, които са били проектирани с ресурс от 300 000-400 000 км, но изкарват дори повече. Експертите от изданието Auto.Mail съставиха списък от именно такива агрегати, които все още се срещат на пазара.

Най-здравите автоматични скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В старите бмв-та има само 1 гадно и трошливо нещо и това е скоростната кутия на gm
  • #14
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз съм с Мазда Трибют, 2002 г. 2000 куб. с автомат на Jatco JF414E. Произведена в Япония и за Япония. И е на 459 000 км., да на точно толкова е и автомата. Сменям масло на кутията всеки 25-28 хил. км. Единствения недостатък е, че харчи доста! Но пък тук бензина все още е около 1.70 лв. Поддържайте си колите и ги карайте като нормални хора и няма да имате проблеми!
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Първо: GM кутиите може и да са задрави, но в БМВ правят доста поразии, особено след смяна на масло,това всеки го знае, без автова. Друг момент е, че се мап-ват двигателите и това спомага за гибелта на кутията.Второ: 11-ти, зависи от автоматика, не е гаранция, че веднага си за ремонт. При сполучлив избор на марка автомат и незверско използване, след обслужване, ще ти работи нормално. Цена за ремонт, предполагам вече няма под 2.2 хил. лв., има сервизи и сервизи.
  • #12
    24 rate up comment 7 rate down comment
    До 6 ( преди 1 месец )
    Мдааа. Некачествени са им колите на японците, казваш! *** пример: в Афганистан ВСИЧИ карат Тойота! ВСИЧКИ! И НИКОЙ, никога нищо не сменя (филтри, масла и т.н) и знаеш ли какво?? Движат се, бе, движат се по улиците на цял Афганистан, претоварени, неподдържани, но се движат без да спират! Други автомобили там аз лично не съм виждал. И не не съм фен на Тойота! Управлявам европейски автомобил, снабден с японски автоматик на Aisin и О, чудо - много здрав!
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Добре, купуваш кола "нов внос", автоматик на реални 250к в най- добрия случай. Т.е ресурсът на автомата е свършил. Това значи, че се налага основен ремонт ли ? И ако е така, приблизително колко струва (на най- обикновен 5-6 степенен автомат например) ?
  • #10
    8 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #7, личи си, че нямам идея за какво говориш. Електромобилите никак не са безшумни, защото повечето производители пестят от шумоизолацията в опит да намалят както цената, така и теглото. Безшумните се броят на ръката на стар стругар. А Тойотка никога, ама никога не са правили коли с приемливо ниво на шума.
  • #9
    19 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Заради скоростните кутии и дизелгейт ВАГ потъна. Вече опелите са по-надеждни от фауве и ауди.
  • #8
    26 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    до #6 Самите немци го твърдяха до скоро, преди да почнат яко да потъват и да почнат да лъжат най-нагло за тяхната автомобилна надеждност. По всички независими световни класации по здравина и надеждност японците са окупирали първите места. Защо ли? Защо ли всички бивши фенове на немското веднъж преминали на японско не искат да чуят повече за немска кола. Признавам си и аз съм един от тях. Сам лично се убедих, че от японското няма по-здраво, а ди ми говори каквото щеш. Бил съм в двата лагера.
  • #7
    16 rate up comment 9 rate down comment
    до #4 ( преди 1 месец )
    Всяка кола е замервана за ниво на шума при определена скорост. Погледни таблиците в нета и за твое учудване ще забележиш, че след електрическите автомобили, които нямат ДВГ, най-безшумни са хибридите на Тойота. Точно обратното на това, което твърдиш. Не е хубаво така! Някой може да си помисли, че или си лъжец или не те слуша много главата, а най-вероятно и двете.
  • #6
    15 rate up comment 36 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Надеждността на японските автомобили нямаше да биде на такова високо ниво" - няма човек на света, който го твърди, освен самите японски производители и шепа заслепени фенчета. Това е основата на японския маркетинг - понеже няма с какво да се похвалят, пропагандират някаква измислена надеждност, която се корени в 80-те години, когато американското автомобилостроене се срива и иначе некачествените японски тенекета извъднъж стават приемливи. В Европа същите тенекета винаги са били по-некачествени.