IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха модели на старо, които трябва да се избягват

При тях проблемите са с най-важните агрегати – двигатели и скоростни кутии

Липсата на основни компоненти за оборудването на новите автомобили удари сериозно големите компании и те не успяват да реализират планираните обеми на производство. Съответно, наличните на склад при дилъри коли бяха почти изкупени, а при поръчка на нов модел клиентът трябва да чака продължително време. Това доведе и до повишаване на интереса към употребяваните автомобили, чиито цените се увеличават, а добрите предложения се изкупуват мигновено.


употребявани автомобили


Засилването на интереса към колите втора употреба накара изданието Autonews заедно с компанията AutoExpert да направи списък от автомобили, които не са никак надеждни и закупуването им може да донесе много проблеми на новия им собственик. Колите са разделени в 5 категории, като всички са на възраст до 7 години и с пробег до 100 000 км.

Факт е, че тяхното състояние на вторичния пазар до голяма степен зависи от това условията, в които са използвани, а също така от качеството на обслужване, както и от някои особености на конструкцията. Някои от тях излизат от строя още докато са в гаранция и това се отразява на реномето на производителя.

Модели на старо, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #14
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Факт ( преди 2 години )
    Немските кошове водят класацията. Защо ли не съм учуден? Защото не си купувам прехвалени немски которници.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредните глупости. Недоверие в автоматичните кутии и чути с половин ухо новини от жълти вестници. На Форд им се наложи да сменят маркуч и казанче за охлаждане на два двигателя заради елементарен проблем в единия, имаха и проблеми с автомата си в САЩ и вече EcoBoost е нарочен за неставащ, особено с автомат. Нищо, че това са едни от най-награждаваните двигатели за последните години.
  • #12
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Става дума за проблемни ск. кутии и двигатели- същите модели с правилния двигател и скоростна си е ок
  • #11
    14 rate up comment 6 rate down comment
    dobadoba ( преди 2 години )
    Това с 'При него се разваля резбата на болтовете на главата на цилиндрите' на 'BMW 5-Series с мотор N63' изби рибата. И как по-точно се разваля резбата? Може би вместо една прави две витки?..
  • #10
    28 rate up comment 7 rate down comment
    Vankata_K ( преди 2 години )
    Следователно като всички нови модели не стават , отиваме на принципа - Немаш ли голф , немаш нищо !
  • #9
    40 rate up comment 4 rate down comment
    Селянин ( преди 2 години )
    Моторите ЕР6 и кутията AL4 при французите са пройзводство съответно на BMW и Siemens. За съжаление немското качество застигна и тях.
  • #8
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Sas ( преди 2 години )
    Не съм наясно с всички марки, но знам, че всички DSG-та са зле, само най-ранните с 7 скорости и сух съединител. А в списъка задължително трябва да фигурира дизел + ММТ на Тойота, който много често гърми на 2-3 години
  • #7
    8 rate up comment 48 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Старото правило при избор на кола си работи- далеч от мачка, пичка и елхичка + форд. фЯта и производните му чудеса италиански само са изтървали, *** те тея май не са много живи там с два три стари модела и без особени продажби.
  • #6
    46 rate up comment 6 rate down comment
    ники ( преди 2 години )
    Няма нито един Японски Автомобил
  • #5
    10 rate up comment 28 rate down comment
    Все пак ... ( преди 2 години )
    първи, отзад-напред пак са вездесъщите рено! Но това се среща толкова често, че вече никой не обръща внимание...особено увредените!