IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-проблемните коли на възраст до 20 години

Класацията на британско издание е направена след допитване до 13 000 собственици

Британското автомобилно издание What Car? състави класация на моделите с най-много проблеми. Тя е направена след допитване до 13 000 собственици на авточобили, които е трябвало да съобщят за всички проблеми по тях, появили се през последните 12 месеца.


автомобили


При изготвянето на списъка са задавани въпроси за стойността на направените ремонти, както и за тяхната продължителност. Освен това, създателите на тази класация са отчели и категорията на повредите – от най-прости до най-сложни, като в последните попадат тези на двигателя и трансмисията.

В допитването са участвали собственици на 175 различни модела от 31 марки. Цялата получена информация е анализирана и така е съставена класация за най-проблемните коли на възраст до 20 години. Автомобилите са подредени от най-малко чупливите към най-много, като след всеки от тях е посочен процент на надеждност.

Местата от 25 до 11-о заемат следните моделиBMW 2 Series Active/Gran Tourer (2015-досега) – 78,3%, Audi A6 (2011-2018) – 76,7%, Range Rover Sport (2013-досега) – 76,5%, Jaguar XF (2007-2015) – 76,5%, Volvo XC90 (2002-2015) – 75%, Volkswagen Golf (2009-2013) – 74,9%, Mercedes E-Class (2002-2009) – 74,9%, BMW 6-Series (2011-2018) – 73,7%, Opel Corsa (2006-2012) – 73,0%, Porsche 911 (2004-2011) – 71,9%, Ford Mondeo (2007-2014) – 64,8%, Mazda 6 (2007-2012) – 63,5%, Volkswagen Touran (2003-2015) – 63,3%, Citroen Grand C4 Picasso (2014-досега) – 61,7% и Volkswagen Tiguan (2007-2016) – 61%.

Топ 10 на най-проблемните модели до 20 година (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Доста отгоре отгоре някак изсипана седи тази статия. Всеки от тези модели има по няколко опции за двигатели. Освен това "скъпи" ремонти от порядък на няколко стотин евро, за европееца са цени за нормално обслужване.
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    aaa ( преди 1 месец )
    Доста се чупят немските коли, факт. Преди години карах Ауди А4, взех го на 7 години. За 60к км каране се счупи какво ли не. Като пари за ремонти не беше толкова фрапантно, но много време си загубих по сервизи.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Митко ( преди 1 месец )
    Всичко зависи от шофиране то. При нормална експлоатация колата изкарва дълго време.
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колебае се между Порше Макан и Фиат Панда каква да избера от автопарк на вуйчо, вече знам, мерси за статията.
  • #40
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До #35 ( преди 2 месеца )
    Германските коли?? ТАРАЛЯСНИЦИ!! Ха ха ха Хи хи хи!!
  • #39
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Дедо Киро ( преди 2 месеца )
    " Нисан Алмера- Тино" -дизел е ВЪРХЪТ!! Ясно??
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ceco ( преди 2 месеца )
    Seat alhambra do 1998 год. Нема чупене здраво на чук
  • #37
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Кой ( преди 2 месеца )
    Фейк. Да няма 1 кола от семейството на Рено, без да броя Нисан.
  • #36
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Денисс ( преди 2 месеца )
    Момчета-Не се сърдете!В проучването участват изключителни авторитети с неоспорима компетентност!Това е действителности!Винаги имате време да промените нещата.Може някой да се обидят ,но това са фактите!
  • #35
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Син ( преди 2 месеца )
    Ауди,Фолксваген и др.немски коли,в таз класация,???Вие убихте всички детски мечти в мен! Не може да е вярно,и Мерцедес е там?Неееееееееееееееееееееееееееееееееееее!Господи, защо?