IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Geely и Volvo получи 857 к.с., режим „краб“ и екрани с 6K

Новият Lynk & Co 900 разчита на хибридно задвижване и има три реда седалки

Марката Lynk & Co, която е част от холдинга Geely (той е собственик и на Volvo), представи в Китай своя флагмански SUV с индекс 900. Той има салон с 6 места, като се предлага с избор от три plug-in хибридни агрегата, най-мощният от които развива 857 к.с.


Lynk & Co 900


Новият SUV трябва да се превърне в „технологична“ витрина на китайския производител. Той е изграден на платформата SPA Evo, която представлява продължение на шасито на Volvo XC90, но шведската марка не разполага с тази архитектура. През следващите месеци обаче Lynk & Co 900 ще получи аналози под марките Zeekr и Geely Galaxy.

Доскоро флагманът на Lynk & Co беше петметровият кросоувър 09, построен на платформата Volvo SPA. Новият модел обаче го превъзхожда във всички отношения, като дължината му е 5240 мм. Широчината и височината са съответно 1999 и 1810 мм, а междуосието достига 3160 мм.


Lynk & Co 900


И това не е ограничението - архитектурата SPA Evo позволява производството на по-големи автомобили с разстояние между осите до 3300 мм. Освен това тя разполага с напълно контролирано шаси, при което задните колела имат ъгъл на въртене 20 градуса, както и с адаптивни амортисьори и двукамерни въздушни подпори. Конструкцията на окачването е с двойни напречни носачи отпред и многораменна отзад.

В интериора дизайнерите залагат на миниатюрен екран на арматурното табло, комбиниран със сензорен дисплей, разположен вдясно. Диагоналът на монитора е 30 инча, разделителната способност е 6K. Подобен дисплей е наличен за пътниците отзад, като той се прибира в тавана. Има още вграден хладилник и аудио система Harman/Kardon с високоговорители в облегалките за глава. Трите реда са с електрическо регулиране, като вторият ред се мести в рамките на 550 мм, а третият - на 125 мм.


Lynk & Co 900


Стандартното оборудване на модела включва скъпи материали в салона, панорамен покрив с две секции, отделни седалки на втория ред, устройства за затваряне на врати и автопилот с лидар. Сред необичайните характеристики са матрични панели отпред и отзад, върху които можете да показвате рисунки с 3D анимация, композитен капак на багажника „а ла Range Rover“, активни аеродинамични елементи в предната броня и възможност за шофиране по диагонал в режим „краб“ (морски рак).

Lynk & Co 900 се задвижва от хибридна системи, при която двигателят с вътрешно горене е свързан към предните колела. Вместо тристепенна трансмисия обаче е инсталирана едностепенна скоростна кутия. Китайският SUV ще се предлага в три модификации, като при най-слабата има 1,5-литров турбо двигател и два електромотора, а съвкупната мощност е 721 к.с.


Lynk & Co 900


В гамата следва вариант с 2,0-литров турбо двигател и два електромотора, развиващи пикова мощност от 734 к.с., а на върха е версията със същия ДВГ, но с три електрически мотора. Съвкупната мощност вече е 857 с, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4 секунди.

Засега обаче няма данни за батерията, скоростта на зареждане, пробега само на електричество, собственото тегло и нивата на оборудване. Цените също не са известни, като те ще бъдат обявени на старта на продажбите, насрочен за пролетта.


Още снимки на новия SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До #5 ( преди 2 дни )
    Очевидно има кой, щом ти прави впечатление. Само за протокола - златотърсачките знаят марките и може и да не клъвнат на Линк и Ко ;)
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    До 4 ( преди 2 дни )
    Наистина ли се чудиш кой ще си купи най-голямата възможна джипка, която да спре пред чалготеката и да се прави на интересен с карането в режим "рак" - настрани?
  • #4
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 дни )
    Да си го карат чудя се кой в Европа ще си го поръча. 5.3м това е голямо и за щатите.
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Освен в Китай и в САЩ, няма къде другаде да го продават този кораб. Само че в САЩ, дядо Дони ще ги пореже с мита, така че остава само Китай.
  • #2
    11 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    И като влезеш вътре мирише на бакелит
  • #1
    17 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Все още ли има вярващи, че китайците произвеждат евтини и нискотехнологични автомобили, които са бледи копия на остарели европейски модели? От къде се копирали този автомобил? В най-скоро време ще стане обратното - европейските производители ще копират 5-6 годишни китайски модели, като ги предлагат на по-ниска цена за да може някой въобще да ги купи.