IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Geely и Volvo получи 857 к.с., режим „краб“ и екрани с 6K

Новият Lynk & Co 900 разчита на хибридно задвижване и има три реда седалки

Марката Lynk & Co, която е част от холдинга Geely (той е собственик и на Volvo), представи в Китай своя флагмански SUV с индекс 900. Той има салон с 6 места, като се предлага с избор от три plug-in хибридни агрегата, най-мощният от които развива 857 к.с.


Lynk & Co 900


Новият SUV трябва да се превърне в „технологична“ витрина на китайския производител. Той е изграден на платформата SPA Evo, която представлява продължение на шасито на Volvo XC90, но шведската марка не разполага с тази архитектура. През следващите месеци обаче Lynk & Co 900 ще получи аналози под марките Zeekr и Geely Galaxy.

Доскоро флагманът на Lynk & Co беше петметровият кросоувър 09, построен на платформата Volvo SPA. Новият модел обаче го превъзхожда във всички отношения, като дължината му е 5240 мм. Широчината и височината са съответно 1999 и 1810 мм, а междуосието достига 3160 мм.


Lynk & Co 900


И това не е ограничението - архитектурата SPA Evo позволява производството на по-големи автомобили с разстояние между осите до 3300 мм. Освен това тя разполага с напълно контролирано шаси, при което задните колела имат ъгъл на въртене 20 градуса, както и с адаптивни амортисьори и двукамерни въздушни подпори. Конструкцията на окачването е с двойни напречни носачи отпред и многораменна отзад.

В интериора дизайнерите залагат на миниатюрен екран на арматурното табло, комбиниран със сензорен дисплей, разположен вдясно. Диагоналът на монитора е 30 инча, разделителната способност е 6K. Подобен дисплей е наличен за пътниците отзад, като той се прибира в тавана. Има още вграден хладилник и аудио система Harman/Kardon с високоговорители в облегалките за глава. Трите реда са с електрическо регулиране, като вторият ред се мести в рамките на 550 мм, а третият - на 125 мм.


Lynk & Co 900


Стандартното оборудване на модела включва скъпи материали в салона, панорамен покрив с две секции, отделни седалки на втория ред, устройства за затваряне на врати и автопилот с лидар. Сред необичайните характеристики са матрични панели отпред и отзад, върху които можете да показвате рисунки с 3D анимация, композитен капак на багажника „а ла Range Rover“, активни аеродинамични елементи в предната броня и възможност за шофиране по диагонал в режим „краб“ (морски рак).

Lynk & Co 900 се задвижва от хибридна системи, при която двигателят с вътрешно горене е свързан към предните колела. Вместо тристепенна трансмисия обаче е инсталирана едностепенна скоростна кутия. Китайският SUV ще се предлага в три модификации, като при най-слабата има 1,5-литров турбо двигател и два електромотора, а съвкупната мощност е 721 к.с.


Lynk & Co 900


В гамата следва вариант с 2,0-литров турбо двигател и два електромотора, развиващи пикова мощност от 734 к.с., а на върха е версията със същия ДВГ, но с три електрически мотора. Съвкупната мощност вече е 857 с, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4 секунди.

Засега обаче няма данни за батерията, скоростта на зареждане, пробега само на електричество, собственото тегло и нивата на оборудване. Цените също не са известни, като те ще бъдат обявени на старта на продажбите, насрочен за пролетта.


Още снимки на новия SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 17 часа )
    До 8,не си у час ама ич,западналите дженери при това рухване на икономиката тичат у Китай за парата а Дженедеропа се срива с всеки изминал ден,като арабизацията и ислямизирането е в пълен ход,като краварника допринесе много за това.Мигранти от Африка без образование идват и чакат на помощи щот за работа не стават.Джендеропа обеднява на специалисти и от там и на технологии.А,като се огледаш всичко около теб е китайско или с китайско участие.Ако спрат китайците вноса за евро джендаците и те са екс
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Митето понеже е много запознат с Китай и автомобилостроенето му никога не е притежавал дори китайски велосипед, камо ли кола. Този филм вече сме го гледали: много са хубави, много са евтини, много това, много онова, но по картинки и клипове в Интернет. Нали така, бе *** психопатичен?
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 1 ден )
    "До #5 ( преди 4 часа )Очевидно има кой, щом ти прави впечатление. Само за протокола - златотърсачките знаят марките и може и да не клъвнат на Линк и Ко ;)" Ако са професионални златотърсачки и наистина знаят, то знанията им ще включват и цената, която вероятно ще е по-висока от цената на базова s класа или BMW 7
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До РУК ( преди 1 ден )
    Пак повтарям омразната ти фраза, че в новия свят не големите риби изяждат малките, а бързите риби изяждат бавните. А най-големият кошмар е, че Китай е бърза голяма риба. Дали ми харесва? Не! Дали предупреждавам от години, че ще се стигне до тук? Разбира се. Преди години не вярвахте, защото Тесла беше бърза, но малка. Сега вече виждате ли начин света да не премине на електромобили? Не питам дали ви харесва или не? Питам ВЯРВАТЕ ли вече, че през 2040 електромобилите ще доминират продажбите?
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До РУК ( преди 1 ден )
    Ако наистина беше запознат с Китай, щеше да знаеш, че освен всичко друго, Китай произвежда и най-много завършили висшисти годишно в световен мащаб. Щеше да знаеш, че наемат топ световни инженери, преподаватели и всякакви специалисти, защото плащат най-добре. И това не са специалисти само за автомобилостроене, а топ специалисти. Ако трябва да се притесняваме, то трябва да се притесняваме е, че крадат интелектуалната собственост заедно със създателите и. Крадат оригинала!
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До РУК ( преди 1 ден )
    Кой е западния аналог на този автомобил? Откъде китайците прекопираха 500 kW зареждане (да не цитирам рекламите за 300 км за 5 мин. зареждане, че няма да е коректно) . Откъде копираха батериите, които всички автопроизводители купуват от китайците?
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 ден )
    Някакъв микс между Рейндж Роувър и Хюндай, така го виждам този дизайн. С двулитрови мотори премиум не се прави, каквито и електрически двигатели да слагаш. Телевизорът отдавна не е лукс, аз дори нямам такъв вкъщи - не го искам.
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    китайците са толква изостанали че имат J-36 Six Gen Fighter Jet сигурно извънземните са им дали технологии
  • #8
    8 rate up comment 16 rate down comment
    РУК ( преди 1 ден )
    При цялата липса на защита на собственост,десетилетия достъп до западни технологии,и безконтролно държавно финансиране, Китай всъщност е изостанал с 20 години от това което всяка друга държава би направила при същите условия!!!Китай никога не е можел да създава,винаги краде и пудри-повече лед,повече лъскотийки,повече изкуствена кожа,повече екрани.В момента в който запада спре да споделя технологии и западните инжинери и дизайнери им станат скъпи,ще забуксуват на място във всяко отношение!
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 1 ден )
    До 1-наистина е досадно хора които си нямат идея от Китай,да коментират Китай!В Китай авторско право и защита на интелектуална собственост НЯМА!Всичко което им попадне в полезрението е тяхно!Всички фирми са явна и скрита собственост на правителството!Което ги задължава да споделят помежду си всичко откраднато от задължителното участие в общите предприятия със западните производители!Нормално е когато си крал от всички и си сложил всичко крадено в една кола,жълтопоклониците да ахка и пушкат!