IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla поиска 3000 долара за ремонт на Cybertruck, собственикът го поправи за 25

След няколко неуспешни опита вдлъбнатината на вратата на пикапа беше отстранена (ВИДЕО)

Смяната на панелите на каросерията може да изпразни портфейла на собственика по-бързо от пазаруване за празниците, но понякога има много по-евтино и по-лесно решение. Пример за това е този Tesla Cybertruck, за чийто ремонт бяха поискани 3000 долара, но в крайна сметка повредата беше отстранена за съвсем скромна сума.


Cybertruck


Конкретният Cybertruck принадлежи на YouTuber-ът Detroit Tesla, който по някакъв начин успя да се сдобие с огромна вдлъбнатина на вратата на шофьора. Никой не знае как се е стигнало до това, но собственикът разбираемо остава шокиран, когато сервизният център на Tesla му иска 3000 долара за доставка и монтаж на нов панел на вратата.

Самият панел би струвал 828 долара, което изглежда нормално, като се има предвид, че е направен от високоякостна неръждаема стомана. След това Tesla би трябвало да „слее“ покритието на новия детайл, за да съответства на останалите панели на каросерията на Cybertruck, които вече са износени. Повечето автомобили изискват смесване на боята при смяна на части и докато при Tesla няма боя, но трябва да се свърши определена работа, за да се гарантира, че новият панел от неръждаема стомана не е по-лъскав от останалите.

Тъй като не иска да плати на Tesla, собственикът иска помощ от приятел, за да се опита сам да извади вдлъбнатината. Първите няколко опита не минават много добре, тъй като двамата се опитват да извадят вдлъбнатината, докато вали, а това пречи на здравото залепване на вендузата към панела.



След като пикапът е вкаран вътре, а панелът е нагрят с голям пропанов нагревател и са залепени специални пръчици на вратата. Пръчки като тази могат да бъдат полезни за изскачане на вдлъбнатини, но се използват най-добре върху по-слаби материали като пластмаса, а не неръждаема стомана. Затова и не е изненадващо, че те не работят.

В крайна сметка „майсторите“ се връщат вендузата и този път се получава. Ако не сте знаели по-добре, никога няма да предположите, че този панел някога е бил смачкан като алуминиева кутия в завод за рециклиране.

Дори и да не карате електрически пикап от космическата ера, това е солидно напомняне, че не винаги е необходимо да давате пари за скъпи ремонти. За по-малки вдлъбнатини като тази, едно посещение на местния магазин за авточасти за вендуза може да ви спести много пари.


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Можеш да си изпросиш още някоя псувня от съжаление на промоция. От новата година няма да ви псувам и от съжаление. Буквално няма да има кой и да ви напсува!
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 8 ( преди 4 дни )
    Пълния въпрос Би трябвало да е "защо МИСЛИШ така?" Но не вярвам че по Коледа стават чудеса и е възможно антиелектрик да МИСЛИ. Ако можеше да МИСЛИ, нямаше да е АНТИ. Мислещите хора обикновено са ЗА. Анти хората нямат позитивно отношение към нищо в реалността. Те са АНТИ всичко.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 4 дни )
    Защо?
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Антилогика ( преди 4 дни )
    Разбира се Не мога и да мечтая че по Коледа се случват чудеса и ще се случи чудото, антимислителите да направят връзката между всички изброени от мене факти и физични закони и след 5 години обяснения да разберат защо от тази ламарина не може да се огъне нормален калник. В такова чудо по Коледа може да повярва само някой който ВЯРВА в дядо Коледа. Статистически е доказано, че ако не го разберат след ежедневни обяснения на третата година, никога няма да го разберат!
  • #5
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Антифизика ( преди 4 дни )
    Поне дано да са разбрали от клипа, защо истинската алпака се огъва във вид на мивка, а китайската алпака на Тесла след премахване на силите причинили еластична деформация, си възвръща първоначалната форма без остатъчна пластична деформация.
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Антифизика ( преди 4 дни )
    На антифризиците е трудно да се обясни, че стъклото е по-твърдо от тази ултра твърда стомана, но също се огъва. На антифизици е трудно да се обясни за връзката между дебелината на детайла и възможния радиус на огъване за постигане на пластична деформация.
  • #3
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 4 дни )
    Ултра твърдата и мега еластична стомана разработена от Тесла се оказа китайска алпака за мивки.
  • #2
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 дни )
    Много мек тоя "екзоскелет" бе тротинетка? Изправили го с вендуза, ха-ха! Мантрата не беше ли че сайбертъка бил с носеща конструкция екзоскелет, понеже всички "инженери" по интернет така били казвали? Също така бил и неразрушим, понеже лично лъжлив нагъл Илон заяви че можел да издържи дори Апокалипсиса.
  • #1
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Уникално ( преди 4 дни )
    Да патентова веднага и да става милионер