IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla Cybertruck показва защо зимните гуми са толкова важни

Пикапът с над 600 коня е безпомощен дори на малко сняг (ВИДЕО)

Tesla Cybertruck вероятно е най-противоречивият автомобил, появил се в последно време. Със сигурност обаче е най-подиграваният в интернету като причините са нестандартният дизайн, панелите на каросерията от неръждаема стомана, които все пак ръждясват, плашещите производствени проблеми и истинската липса на реални способности.


Tesla Cybertruck сняг


Всичко това е основателна причина Cybertruck да бъде сочен с пръст, особено когато пикапът попадне в подобна ситуация. В случая няколко сантиметра сняг се оказаха сериозен проблем за електрическия всъдеход, но вината не е на автомобила. И това всъщност е поредният урок за важността на гумите.

Този Cybertruck заседна на място за паркиране по заснежените улици на Квебек, а видеото бързо набра огромна популярност в социалните мрежи и платформи. Както се очакваше, пикапът беше засипан с подигравки заради невъзможността да се справи с малко сняг на пътя. И няма как да бъде различно, тъй като става въпрос за кола с над 600 к.с. и струваща поне 80 000 долара, която беше рекламирана като „неразрушим, неудържим, брониран пикап на бъдещето“.

В случая обаче проблемът не е в пикапа. Не е ясно точно какви гуми има този Cybertruck, но съдейки по липсата на изпъкнал протектор, това изглежда са фабричните всесезонни гуми Goodyear. Обикновено те би трябвало да бъдат достатъчни, за да измъкнат голямата Tesla от снега.



За съжаление, собствениците на Cybertruck вече съобщават, че гумите им изкарват 10 000 км, преди да се износят напълно. Това не е изненада, тъй като говорим за превозно средство с тегло над 3 тона. Най-вероятно в случая гумите вече да толкова изхабени, че пикапът не може да намери сцепление. Не е известно и каква е температурата навън в случая, като тя може да да е била доста под това, което повечето всесезонни гуми могат да издържат.

Ясно е, че когато някой си купи голям и мощен автомобил и той заседне, там където дори обикновен хечбек или седан минават без проблем, това няма как да бъде прието от собственика. В случая обаче това не е проблем на Cybertruck, а на същия този собственик, който не е сложил правилните гуми на колата си.


0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ама като е подвластен на законите на физиката и "сецплението", кво му е великото, бе Тротинетка?! За кво му се прекланяте като затъва в две педи сняг като всички останали тучове? Ето това е разликата - едните сте заблудени сектанти, дето пиете Тесларейд на лягане и на ставане, а другите сме общо взето реалисти и не виждаме за какво е, аджеба, голямата шумотевица покрай един парвенюшки кашон на колела. Обявете го за моден аксесоар за ЛГТВББТКЮ човеци и си го карайте по моловете.
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    интернетУ ( преди 2 месеца )
    Малки гуми и малко тегло. Пандата е идеален пример. Това е като коза. Аз съм фен на Субару, но не мога да кажа на черното бяло. А този "пикап" за мен е хем грозен хем и ***. Без лични чувства!
  • #18
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До пропов ( преди 2 месеца )
    Не разбрах ти в какво ВЯРВАШ? По-високото тегло до по-голямо или до по-малко сцепление води? Че май и ти си пропуснал уроците по физика?
  • #17
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    Аз с очите си съм виждал затънал Хамър, а Лада Нива го обиколи през по дълбокия сняг и продължава нататък. За всичко, което се движи, проблем No 1 е съотношението тегло - сцепление. Мощността се определя след и на база тези две основни величини. Електрониката замества уменията на шофьора, не може да промени нито теглото нито сцеплението. Когато теглото надвиши сцеплението - или не мърдаш, или по лошото - движиш се ама нямаш контрол.Това нито от Тесла го знаят, нито клиентите им - явно!
  • #16
    4 rate up comment 11 rate down comment
    До 14 ( преди 2 месеца )
    Освен алпака за хладилници, компанията на Илон Мъск произведе от тази алпака и хладилник който излита и каца многократно. Нещо което не е постигнал никой друг в света. Това беше причината за изобретяването на алпаката.
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До 13 ( преди 2 месеца )
    И ти като гостенина си бягал от час по физика. Няма електроника, която да повиши сцеплението на гумите.
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хехех, тротинетката какво за изобретили Тесла? Китайската алпака за хладилници.
  • #13
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Епа, Тесьо, нали ти и дружките се скъсвахте да обяснявате как това жювотно с незнам-си-каква извънземна електроника за прецизно управление на бем-ти-великите ел.мотори можело да накара всяко колело да се върти по хипер-мега-ултра уникален и независим начин? Ми, щом е толкоз, умен, що не "пъпли", бе дае? Това трябва да е повече от елементарно за всеки читав контролер. Ето това са опорките, които се сриват като кула от карти. Цялата пара е в свирката на тая тенекия.
  • #12
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Гостенино психопат ( преди 2 месеца )
    Първи аз говорех за ръждясващата неръждаема стомана и пусках клипове на ръждясалата "ракета" на space x, която по онова време беше крив варел направен в час по трудово. Тогава ви обяснявах разликата между двете неръждаеми стомани - едната ултра твърда но ръждясва, а другата не ръждясва, но е "мека" . Затова Тесла изобрети нещо средно, което не ръждясва толкова но е твърдо. Само необразован набеден инженер като тебе може да ВЯРВА, че неръждаемите стомани не ръждясват и да се изненада от този фак
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 2 месеца )
    Теслите износват по бързо гумите не само заради теглото но и заради големия въртящ момент. Хората им прави кеф да ускоряват и постоянно да натискат. Рекуперацията при спиране също оказва някакво влияние. Също мисля че проблемът с износването е най вече при моделите които са само на задно.