IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla Cybertruck показва защо зимните гуми са толкова важни

Пикапът с над 600 коня е безпомощен дори на малко сняг (ВИДЕО)

Tesla Cybertruck вероятно е най-противоречивият автомобил, появил се в последно време. Със сигурност обаче е най-подиграваният в интернету като причините са нестандартният дизайн, панелите на каросерията от неръждаема стомана, които все пак ръждясват, плашещите производствени проблеми и истинската липса на реални способности.


Tesla Cybertruck сняг


Всичко това е основателна причина Cybertruck да бъде сочен с пръст, особено когато пикапът попадне в подобна ситуация. В случая няколко сантиметра сняг се оказаха сериозен проблем за електрическия всъдеход, но вината не е на автомобила. И това всъщност е поредният урок за важността на гумите.

Този Cybertruck заседна на място за паркиране по заснежените улици на Квебек, а видеото бързо набра огромна популярност в социалните мрежи и платформи. Както се очакваше, пикапът беше засипан с подигравки заради невъзможността да се справи с малко сняг на пътя. И няма как да бъде различно, тъй като става въпрос за кола с над 600 к.с. и струваща поне 80 000 долара, която беше рекламирана като „неразрушим, неудържим, брониран пикап на бъдещето“.

В случая обаче проблемът не е в пикапа. Не е ясно точно какви гуми има този Cybertruck, но съдейки по липсата на изпъкнал протектор, това изглежда са фабричните всесезонни гуми Goodyear. Обикновено те би трябвало да бъдат достатъчни, за да измъкнат голямата Tesla от снега.



За съжаление, собствениците на Cybertruck вече съобщават, че гумите им изкарват 10 000 км, преди да се износят напълно. Това не е изненада, тъй като говорим за превозно средство с тегло над 3 тона. Най-вероятно в случая гумите вече да толкова изхабени, че пикапът не може да намери сцепление. Не е известно и каква е температурата навън в случая, като тя може да да е била доста под това, което повечето всесезонни гуми могат да издържат.

Ясно е, че когато някой си купи голям и мощен автомобил и той заседне, там където дори обикновен хечбек или седан минават без проблем, това няма как да бъде прието от собственика. В случая обаче това не е проблем на Cybertruck, а на същия този собственик, който не е сложил правилните гуми на колата си.


0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това с гумите ми е необяснимо, шофирам бус до 3500кг, редовно е претоварен,гумите са по малки от тези и изкарват 40-50 хиляди км.
  • #9
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Твоите опорки ,Теслю.За неръждаемата стомана,която ръждясва.За Кибергрозника който щеше да тегли 6 тонни ремаркета.
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Едва ли гумите са проблем. Вижда се че имат някакъв грайфер. Най вероятно проблема е от настройките на електрониката и тракшън контрола. Не въртят всички колела. Също и въздушното окачване изглежда е смъкнато на долна позиция. Трябва да се вдигне на макс щото ако е опрял по корем на снега ако ще и вериги да сложиш все тая.
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    До друг Гост ( преди 2 месеца )
    За съжаление е така. Не спирам да се учудвам колко лесно е да бъдат зарадвани някои коментиращи тук. Прочитат статия за нечии други проблеми и денят им вече е по-добър.
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Изумява ме днешния свят :-) Някакъв човечец буксува, няма значение защо, и някой веднага си е извадил телефона и го е снимал и това вече е новина на другия край на света :-)
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това, че някой невеж туземец на име Петърчо е написал, че гумите се износвали, защото не можели да се справят с автомобил с тегло 3 тона не е нищо ново под слънцето. В някои среди може да се разказва като виц, а тук служи на *** за успокоение, че и собствениците на по-скъпи коли също страдат :)
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Време е ( преди 2 месеца )
    "гумите им изкарват 10 000 км, преди да се износят напълно. Това не е изненада, тъй като говорим за превозно средство с тегло над 3 тона. " Крайно време е производителите на гуми да се научат да произвеждат гуми за автомобили с тегло над 3 т. Толкова векове опит и все още не са успели? Поне така излиза от статията!
  • #3
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Кои опорни точки? Онези с физичните закони ли? Все още си държа на думата че никой политик не е успял да ги отмени колкото и да ти се ВЯРВА, че вече не важат! Знам че ВЯРАТА е по-силна от ЗНАНИЯТА. На тебе даже няма нужда да ти задавам въпроса ВЯРВАШ ИЛИ ЛЪЖЕШ? Всички сме 100% сигурни че ВЯРВАШ защото НЕ ЗНАЕШ.
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    интернетУ ( преди 2 месеца )
    Ако ще и 6000 к.с. да е, без гуми няма никакво значение.
  • #1
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Теслю митичен,опорките ти се сриват една по една.