IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla поиска 3000 долара за ремонт на Cybertruck, собственикът го поправи за 25

След няколко неуспешни опита вдлъбнатината на вратата на пикапа беше отстранена (ВИДЕО)

Смяната на панелите на каросерията може да изпразни портфейла на собственика по-бързо от пазаруване за празниците, но понякога има много по-евтино и по-лесно решение. Пример за това е този Tesla Cybertruck, за чийто ремонт бяха поискани 3000 долара, но в крайна сметка повредата беше отстранена за съвсем скромна сума.


Cybertruck


Конкретният Cybertruck принадлежи на YouTuber-ът Detroit Tesla, който по някакъв начин успя да се сдобие с огромна вдлъбнатина на вратата на шофьора. Никой не знае как се е стигнало до това, но собственикът разбираемо остава шокиран, когато сервизният център на Tesla му иска 3000 долара за доставка и монтаж на нов панел на вратата.

Самият панел би струвал 828 долара, което изглежда нормално, като се има предвид, че е направен от високоякостна неръждаема стомана. След това Tesla би трябвало да „слее“ покритието на новия детайл, за да съответства на останалите панели на каросерията на Cybertruck, които вече са износени. Повечето автомобили изискват смесване на боята при смяна на части и докато при Tesla няма боя, но трябва да се свърши определена работа, за да се гарантира, че новият панел от неръждаема стомана не е по-лъскав от останалите.

Тъй като не иска да плати на Tesla, собственикът иска помощ от приятел, за да се опита сам да извади вдлъбнатината. Първите няколко опита не минават много добре, тъй като двамата се опитват да извадят вдлъбнатината, докато вали, а това пречи на здравото залепване на вендузата към панела.



След като пикапът е вкаран вътре, а панелът е нагрят с голям пропанов нагревател и са залепени специални пръчици на вратата. Пръчки като тази могат да бъдат полезни за изскачане на вдлъбнатини, но се използват най-добре върху по-слаби материали като пластмаса, а не неръждаема стомана. Затова и не е изненадващо, че те не работят.

В крайна сметка „майсторите“ се връщат вендузата и този път се получава. Ако не сте знаели по-добре, никога няма да предположите, че този панел някога е бил смачкан като алуминиева кутия в завод за рециклиране.

Дори и да не карате електрически пикап от космическата ера, това е солидно напомняне, че не винаги е необходимо да давате пари за скъпи ремонти. За по-малки вдлъбнатини като тази, едно посещение на местния магазин за авточасти за вендуза може да ви спести много пари.


0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Бърза проба на ВЯРАТА, че след малко Вече няма да мога да се заяждам се с троловете от трапезата с роднини. Господа с антимислене, наистина ли ВЯРВАТЕ, че с помощта на тази вендуза, може да бъде огъната И РАЗТЕГНАТА тази ултра твърда неръждаема ламарина? Наистина ли ВЯРВАТЕ, че ако този беше продължил да дърпа, щеше да РАЗТЕГНЕ ламарината на вратата в обратна посока? Наистина ли ВЯРВАТЕ, че е дръпнал точно толкова колкото е необходимо, за да възвърне 100% от първоначалната форма?
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Грубер, по Дискавъри като купи някоя 20-30 годишна бангия и Еди много пъти решава проблемите с 20 кинта с изричния коментар, че в кварталния сервиз ще те брулнат 200.
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Гостенино ( преди 4 дни )
    Хайде още една "коледна бонус псувня" Мога да се обзаложа, че отново са ти свършили мегабайтите и не си изгледал клипа, както правят троловете с които споря обикновено. Това е и един от тестовете за троловете. Като им дадеш три секунден клип с отговор на техен въпрос, а след това в коментарите говориш обратното, се оказва че никой от тях няма достъп до YouTube, а оправданието винаги е че от писане на 10 поредни коментара по 500 знака, нямат нито време нито желание да изгледат 3 секунден клип!
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    "Гост ( преди 5 минути )Ако имаше еластична деформация, вдлъбнатината изобщо нямаше да се получи." Ако имаше пластична деформация, никога нямаше да могат да изправят ръба с вендуза. В това може да повярва само антифизик с отрицателни инженерни познания.
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Гостенино ( преди 4 дни )
    Ако опреш двата края на едно стъкло и сложиш върху него 5 кг и стъклото остане огънато, според тебе това е пластична деформация, нали? Точно като В този случай? И като премахнат тежестта ще стане еластична, защото ще се върне като в клипа, нали? Да видя дали правилно съм те разбрал?
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 4 дни )
    Ако имаше еластична деформация, вдлъбнатината изобщо нямаше да се получи.
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 4 дни )
    Митичния спейшълист не различава пластична и еластична деформация, бърка ги двата щата,компютри и компоти е все тая.Образованието в техникум или технически университет,не може да се замени с Уикипедия. Вдлъбнатината е получена вследствие на пластична деформация, изправянето на вдлъбнатината също е резултат от пластична деформация.
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Хайде да видим, дали след Нова година в статиите ще различават троловете и ще трият първите 10 коментара под всяка статия за електромобили, в които *** се моли на Митьо да го напсува, че иначе за нищо друго никой не му обръща внимание.
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 10 ( преди 4 дни )
    Ти да видиш? Вече са изтрили осмият коментар в който беше задал този въпрос. Вече започнаха да различават троловете и да ги трият? А дано, ама надали! Всички коментари след седмия са към тебе! Защо мислиш че съм измислил нов съпромат и клипа В статията е фалшив, за да те излъже, че физичните закони съществуват?
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Митьо измисли нов тесларски съпромат.