IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Cybertruck получи дебела сметка за теч на... масло

Малък камък в двигателя е причинил щети за близо 8000 долара

Едно от предимствата на притежаването на електромобил е, че той има по-малко движещи се части, така че трябва да бъдат по-евтин за обслужване и поддръжка. Но както откри собственик на Tesla откри, хардуерът на EV все още е чуплив, а ремонтът му е скъп.


Tesla Cybertruck


Американецът Джоуи Ароууд ще трябва да плати близо 8000 долара за ремонт на своя Tesla Cybertruck, след като откри теч на масло от своя пикап. Точно така, теч на масло – електромобилите също използват масло. Както споделя в публикация във Facebook групата Cybertruck, докато се отправял към пикапа си след работа, Джоуи забелязал локва масло под задния мотор. А по-внимателна проверка разкрива, че малък, остър камък е пробил дупка в корпуса на двигателя.

„Камъкът се е заклещил между задната подрама и скоростната кутия, носейки малка дупка в алуминиевия корпус. Намирам за абсурдно, такъв малък камък може да причини такива щети“, коментира Ароууд във Facebook.


Tesla Cybertruck


До този момент той е навъртял около 15 000 км със своя пикап, като собственикът му твърди, че най-тежкият терен, през който е минавал, са местни черни пътища. От местния сервизен център на Tesla в Кларкстън (Мичиган) обаче го уведомяват, че решението в случая е замяна на задвижващото устройство, което ще струва 7660,55 долара. Както и че ремонтът трябва да бъде платен от собственика, който може да иска тази сума от застрахователя си.

„Обичам пикапа и харесвам как се представя на пътя, но нека в Tesla обърнат внимание. Имам нужда от малко помощ, моля“, написа Джоуи, явно подканяйки американският производител да плати ремонта.

Публикациите под поста на Ароууд са различни, като той получава много съвети как най-лесно да ремонтира пикапа. Всички обаче са категорични, че мъжът не трябва да плаща за нов двигател, тъй като инцидентът се дължи на лоша конструкция и прекалено тънка стомана, използвана от Tesla за производството.


0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 6 дни )
    Пичоуе, гаранцията не важи , също както и застраховката при каране по Еднопосочни частни пътища. Така закона категоризира ПИСТИТЕ. Така че не ми разправяйте глупости , защо Тойота и БМВ ,примерно, отказват претоварени гръмнали мотори. В правото са си. Всички вкл. и производителите знаят какъв зор вижда техниката на писта. За там си има коли, който нямат нищо общо с цивилните и частите им струват х3. А малки камъчета има навсякъде и Тесла нямат смислен аргумент да отказват гаранция.
  • #38
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Не защитавам Тесла, просто имам опит, имам наблюдение, чета форуми, интересувам се, изключително много се вълнувам от автомобили- без Дачия разбира се!!!! Както вече се писа по-долу и Тойота са отказвали гаранция на гръмнал двигател - колко ли струва нов такъв от Тойота, монтиран в Тойота??? Друг коментар имаше по-долу за скоростна кутия на Ауди - за късмет покрита в гаранция, иначе 8к евро. Коментирате глупости като сравнявате с обслужване - нищо общо с подмяна на основен компонент!!!
  • #37
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Тук трябва да се сравнява със замяна на компонент като двигател или скоростна и то с автомобил от подобна цена, клас, размер!!! Така, хайде да сравним със замяна на двигател или скоростна кутия в официален дилър на БМВ, Ауди или Мерцедес!!!! Кое ще струва повече?????
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    А бе Турбо, мисли малко да е.а, а и всички които пишат и срваняват глупаво.....Или не сте прочели статията, или повечето от вас не разбират какво четат!!!!Тук не се коментира колко струва обслужването на Cybertruck, че го сравняваш с твоята кола и колко пари си дал за обслужване!!!! Толкова ли не е ясно, че не става дума за обслужване!!!! Външен предмет е нарушил цялостта на основен компонент - дали заради лош дизайн, лоши материали, или лошо каране, няма как де се докаже!!!!
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 35, турбо, РУК ( преди 1 месец )
    И останалите културни господа. Този път нарочно не ви разясних статията за да ви гледам сеира и да видя какво сте разбрали. До тук предположенията бяха че камък е ударил алуминиевата стомана която била толкова тънка, че се счупила. А уж сте все завършили инженери които работят по специалността. Къде видяхте обида към вас? От мен или от чичо Кольо? Кое Ви провокира да обиждате? Някой ще се пробва ли да обясни какво се е случило за да се счупи корпуса на редуктора от толкова малък камък?
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хехех тротинетката, каквото повикало такова се обадило.Напълно си заслужаваш отношението.
  • #33
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Нищо не сравнявам,Тесльо.Казвам само,че за 282000 км съм сменил 11 пъти масло и филтри за 3300 лв и един път ремъци и ролки за 1000 лева,общо 4300 лв.Много съм далече от сумата 8000 долара платени от тесларя за ремонт,не за обслужване.
  • #32
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 32 ( преди 1 месец )
    В коментарите може да видите разликата между фен и психообременен на дадена тема....веднага скача,защитава,НАПАДА,ОБИЖДА,всеки който е дръзнал да изкаже мнение "Така е личи си културата и възпитанието, вижда се кой напада и обижда "Митьо Чайната, Шшш, алоу!... Вземи спести някой лев за новия Дъстър ....Зомбиле ...сайбърглупостта ......Ами зомбиле..ако някой неук като теб кара... И разбира се бисера "Малка дупка в алуминиевия корпус.После се оказва тънка стомана,Бъстъре." Алуминиева стомана ...
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    В коментарите може да видите разликата между фен и психообременен на дадена тема - това издънка ли е на Тесла.Издънка е.Поредна издънка ли е с този модел.Поредна е.Всеки нормален човек,дори и фен на тесла ще е критичен към тази излагация.Но Митьо Чайната, веднага скача,защитава,напада,обижда,всеки който е дръзнал да изкаже мнение за тази издънка.Аз съм фен на Алфа Ромео,и от както излезе Junior ги критикувам където ми падне.Митьо,Мъск и да мусеизсере на главата,ще се оближе и ще ръкопляска
  • #30
    3 rate up comment 4 rate down comment
    КольоБезДачията ( преди 1 месец )
    Шшш, алоу! Фантазиите ти ми идват в повече. Тия БМВта дето уж "сменяли" кутии на 4тата година защо струват по 25 - 30 000 евро в немското мобиле? Кисело е гроздето на ZF, а? По аутобаните рядко слизат под 150 км/ч и си навъртат 40-50 000 км. годишно. Вземи спести някой лев за новия Дъстър и не се кахъри за собствениците на луксозните марки.